زنگ بازگشایی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه واثقی شهرستان گرگان با آهنگ حماسه و مقاومت به صدا درآمد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، زنگ بازگشایی مدارس صبح امروز با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در اتاق فکر، مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه واثقی شهرستان گرگان به صدا درآمد.

دبیرستان دخترانه واثقی توسط یک خیر مدرسه‎ساز «مرحوم حسن واثقی» ساخته شده است، در این مراسم نماینده ولی‎فقیه در گلستان، معاون سیاسی استاندار گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و شمار زیادی از مسئولان دستگاه‎های اجرایی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، پلیس‎راهور، شورا، شهرداری، بخشداری، بسیج، فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیرین مدرسه ساز و ... حضور داشتند.

 

فعالیت‎ها باید هدفمند و بر اساس برنامه‎ریزی باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در آئین آغاز سال تحصیلی جدید و مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس در این مراسم خطاب به دانش‎آموزان و معلمان گفت: بر اساس فرمایشات امام معصوم (ع) روز خود را باید به پنج قسمت کرد و بخشی از آن را به عبادت، استراحت، فعالیت، تفریح سالم و بخشی در کنار دوستان بودن را تجربه کرد.

محمدرضا وطنی برنامه‎ریزی برای فعالیت روزانه را مهم خواند و اظهار کرد: اگر فعالیت‎ها بر اساس برنامه‎ریزی باشد و هدفمند پیش برود یقینا در فراگیری علم و دانش و در ابعاد مختلف زندگی تایرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در آغاز مهر بذرهای مهر و محبت را باید در دلها پاشاند تا جوانه ایمان بزند و حاصل آن در زندگی میوه‎های محبت، صداقت و تقوا باشد.

 

309 هزار دانش‎آموز گلستانی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند

در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد.

309 هزار دانش‎آموز گلستانی در 2 هزار و 400 مدرسه و 12 هزار کلاس درس با بیش از 21 هزار معلم سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

در آئین بازگشایی مدارس از دو دانش‎آموز دبیرستان واثقی که موفق به قبولی در دانشگاه شدند قدردانی شد خانم‎ها گلی قجر در رشته ریاضی با کسب رتبه 383 منطقه دو و قبولی در رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف مورد تجلیل قرار گرفت و ریحانه کریمی در رشته مترجمی زبان عربی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شد که مورد تجلیل مسئولان استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.