«شون پن» هنرپیشه هالیوودی دادخواستی 10 میلیون دلاری را تسلیم دادگاه آمریکا کرده و از «لی دنیلز» به جرم اتهام وی به اعمال خشونت خانگی شکایت کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شون پن، بازیگر سینما و برنده دو جایزه اسکار، مدعی شده که لی دنیلز، کارگردان، در سخنانی او را به اعمال خشونت خانگی متهم کرده است. پن برای اعاده حیثیت از طریق دادگاه عالی آمریکا درخواست غرامتی 10 میلیون دلاری کرده است.

دنیلز یکی از سازندگان سریال «امپراطوری» و نامزد جایزه اسکار است که به گفته پن، در صحبت‌هایش او را به «ترنس هوارد» شبیه دانسته و به او توهین کرده است. این حرف زمانی از کارگردان «ارزشمند» و «مهمانی هیولا» شنیده شد که هوارد به جرم کتک زدن زن‌ها در دادگاه حاضر شده بود.

در متن این دادخواست که از سوی بازیگر اسکاری فیلم‌های «میلک» و «21 گرم» به دادگاه تسلیم شده، آمده است: «دنیلز به غلط پن را با هوارد برابر کرده، هوارد چند مورد قانون‌شکنی در پرونده‌اش دارد، اما پن هرگز دستگیر نشده و درباره اعمال خشونت خانگی براساس‌ آنچه همسران قبلی او (از جمله مدونا) تأیید کرده و اذعان داشته‌اند، ‌این جرم به اثبات نرسیده است.»

شون پن، بازیگر و کارگردان آمریکایی تاکنون پنج‌بار نامزد جایزه‌ اسکار بهترین بازیگر مرد شده است که دوبار در سال‌های 2004 برای «رودخانه مرموز» و 2009 برای «میلک» موفق به کسب آن شد. او برای اولین‌بار در سال 1996 با فیلم «راه‌رفتن مرد مرده» نامزد اسکار شد و در سال 2000 برای فیلم «شیرین و پست» به کارگردانی «وودی آلن» این عنوان را تکرار کرد. وی در سال 2003 با فیلم «من سام هستم» سومین نامزدی اسکار را نیز تجربه کرد. در سال 2004 پس از بازی در فیلم «ترور ریچارد نیکسون» بود که آکادمی اسکار از او برای عضویت در هیئت امنا دعوت کرد.

پن در سال 1991 اولین تجربه کارگردانی‌اش را با فیلم «دونده هندی» رقم زد. پس از آن، وی سه فیلم دیگر با نام «نگهبان مرزی» (1995)، «قول» (2001) و «به‌سوی توحش» (2007) را ساخت که بسیار مورد استقبال منتقدان قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: شون پن ، شکایت ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.