ایلام؛

اخلاق مداری و کارآفرینی، مهم ترین رسالت های دانشگاه ایلام

رییس دانشگاه ایلام گفت: پیشتازی علمی، قانونمداری، پاسخگویی، مأموریت گرایی، اخلاق مداری و خلّاقیت و کارآفرینی از جمله اساسی ترین اهداف و رسالت های محوری مراکزدانشگاهی و به ویژه دانشگاه ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد علی اکبری اعلام کرد:  هدف دانشگاه ایلام دراین سال تلاش در جهت تحقق این رسالت ها و حرکت در مسیر شاخص های علمی و قانونی است.

علی اکبری افزود: امیدواریم تلاشِ صادقانه و همت مسوولانه مجموع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام باعث سال تحصیلی موفق و همسو با رسالت های تعیین شده دانشگاهی و علمی باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه ایلام به عنوان نماد آموزش عالی استان، بر نقش خطیر و ارزشمند خود در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعیِ جامعه واقف است و دانشجویان باید با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود، حضور حقیقی و تأثیرگذار خود در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه را به اثبات برسانند.

رییس دانشگاه ایلام اظهار کرد: مدیریت دانشگاه ایلام می کوشد تا با تکیه بر ایمان و علم چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان روشن نگه دارد و از هیچ قدمی برای خلقِ بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بومِ دریغ نکند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.