‌نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اهدا ۲۱ هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان بی بضاعت توسط خیرین در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی در جشن گلبانگ مهر در حضور خانواده های این دانش آموزان افزود: 21 هزار بسته آموزشی امسال توسط واقفین سراسر کشور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و امیدواریم خیرین بیشتری به این امر مهم اهتمام بورزند.

وی تصریح کرد:باید تلاش کنیم تا دانش آموزان با استعداد بتوانند به تحصیل ادامه دهند و مشکلات مالی آنها را از تحصیل بازندارد و این تعلیم و تربیت باید همراه با تقوا و دیانت باشد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: یکی از نیت های واقفین کمک برای تحصیل دانش آموزان نیازمند است که با تهیه و اهدا نوشت افزار و بسته های آموزشی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد به آنها در تحصیل علم کمک می شود.

حجت الاسلام محمدی افزود:دانش آموزان و دانشجویان سرمایه بزرگ و انسانی جامعه را تشکیل می دهند که باید از این ظرفیت استفاده کرد و در راه تحصیل و تهذیب دانش آموزان باید تلاش کرد و باید از مقاطع پایین برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم که بهترین موقعیت در دروان دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی توانسته اند با علم و دانشی که بدست آورده اند بر کشورهای دیگر تسلط پیدا کنند و ما نیز باید برای نسل های آینده برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از لحاظ علمی رشد و عملکرد خوبی داشته باشیم تا افراد دانشمند و عالمی را پرورش پیدا کنند وبرای جامعه مفید و موثر باشند.

وی بابیان اینکه پارسال 18 هزار دانش آموز از طرح مهر تحصیلی نیات واقفین استفاده کردند،ادامه داد:امسال 21 هزار بسته را آماده کردیم و امیدواریم بتوانیم هر ساله تعداد بیشتری از دانش اموزان نیازمند را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر مدرسه موقوفه عبدالله رضوی نیز در مراسم بازگشایی این مدرسه گفت:امسال 117 دانش آموز در این مدرسه مشغول تحصیل خواهند بودکه جز دانش آموزان تحت کمیته امداد می باشند.

یوسفی افزود:این مدرسه اولین و تنهاترین مدرسه در کشور می باشد که دارای امکانات آموزشی فراوانی از جمله خوابگاه و تغذیه است.

وی خاط نشان کرد : دانش آموزان در این مدرسه با طرح های اشتغالزایی بعد ازآموزش و کسب مهارت توانسته اند در این رشته های خودشان شاغل و به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.