مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز در 4 هزار و 200 مدرسه و 15 هزار کلاس درس مشغول تحصیل می‌شوند.

به گزارش اغاز تحصیل بیش از 300هزار دانش‌آموز لرستانیگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ گودرز کریمی‌فر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در خرم‌آباد اظهار کرد: امروز 40 میلیون نفر از جمعیت کشور با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که از این تعداد 13 میلیون نفر را دانش‌آموزان و یک میلیون نفر را فرهنگیان کشور تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید 320 هزار دانش‌آموز لرستانی در 4 هزار و 200 آموزشگاه و 15 هزار کلاس درس مشغول تحصیل می‌شوند که توسط 30 هزار فرهنگی به آنها آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان رفتارسازی را از وظایف مهم آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: نگاه آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان با بصیرت است و ما در آموزش و پرورش صداقت را نخستین فصل آموزش می‌دانیم.

وی انگیزه، اندیشه و اراده را شعار محوری آموزش و پرورش لرستان برشمرد و عنوان کرد: عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه امور پژوهشی، توسعه فناوری و اطلاعات و ارتباطات و تامین نیروی انسانی ماهر پنج رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان لرستان است که مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.