فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهدا در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تبلور شکیبایی بودند و جانبازان به‌جا مانده از آن دوران معنای صبوری را برای جهانیان عالم معنا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم ادای احترام و غبارروبی مزار شهدای همدان با بیان این که هرچه در انقلاب داریم مدیون شهداست، افزود: شهدا به فرمان رهبر خود عاشقانه به دفاع از مملکت خود پرداختند و با اهدای خون خود از قبل از انقلاب تاکنون نهال نظام اسلامی را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه مؤمن نشانه‌های زیادی دارد و یکی از آن وقار و متانت در مواقع سختی است، اظهار کرد: شهدا معنای بارز این موضوع هستند که در گرفتاری‌های عملیات با وقار سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ادامه داد: شهدا ثابت کردند که با اتکال به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) پیروزمندانه در دفاع از مملکت و مبارزه به اسکتبار و دشمنان اسلام موفق شدند.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان هم هنگام بلا شکیبا هستند، تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تبلور شکیبایی بودند و جانبازان به‌جا مانده از آن دوران معنای صبوری را برای جهانیان عالم معنا کردند.

ابوحمزه یادآور شد: یکی دیگر از نشانه‌های مؤمن شکرگذاری در مواقع آسایش و آرامش است وگرنه در مواقع سختی و بلا هر انسانی آرزوی داشتن جسم سالم و موقعیت راحت را می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان در دنیا باید به آنچه خداوند برایش مقدر کرده راضی و قانع باشد، اضافه کرد: مؤمنان واقعی در زندگی دنیایی افراط و تفریط در طلب روزی ندارند و شهدا به معنای واقعی این رویه را در زندگی داشتند و شربت شیرین شهادت را چشیدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهدا با اصابت تیر و ترکش به لقاالله رسیدند اما خانواده‌های شهدا هر روز نبود فرزندان خود را احساس می‌کنند و درد و رنج بیشتری را تحمل می‌کنند.

وی افزود: ممکلت ما دوران حساسی را سپری می‌کند که دشمنان جرأت تعدی به مرزهای جغرافیای ما را ندارند اما با انحاء مختلف دشمنی و عدوات خود را به مردم و مملکت ایران بروز می‌دهند.

نتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، فرمانده ، دفاع ، مقدس ، تبلور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.