امام جمعه رفسنجان خواستار بازسازی و نوسازی مدارس تخریبی شهرستان رفسنجان شد و گفت: برخی مدارس رفسنجان در شأن دانش‌آموزان این شهر نیست.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  اظهار داشت: رفسنجان در بخش مدارس تخریبی عقب افتادگی های زیادی دارد و برخی مدارس رفسنجان در شأن دانش‌آموزان این شهر نیست.
 
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش از توان صرفه‌جویی خبر داده است، اگر این توان وجود دارد در بخش نوسازی مدارس رفسنجان به کار بگیرید و این مدارس تخریبی را بازسازی کنید.
 
وی ماه مهر را بهار علم و دانش نامید و یادآور شد: تقارن آغاز سال تحصیلی را با هفته دفاع مقدس گرامی می داریم، شهیدان ما بهترین سرمایه خود که حیاتشان بود دادند و شما دانش‌آموزان باید با پیشرفت در علم خون شهدا را ارج نهید.
 
امام جمعه رفسنجان همچنین خطاب به معلمان گفت: شما معلمان و اساتید نیز با جهاد علمی، فرزندان ما را که امانت‌های نظام هستند به خوبی تربیت کنید و در سلامت معنوی، مذهبی و دینی دانش‌آموزان بکوشید.
 
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: همه مدارس ما با اقامه نماز جماعت و تبیین مسائل اخلاقی همراه باشند و در کنار رشد علمی رشد تربیتی و معنوی هم وجود داشته باشد.
 
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید گفت: جنگ تحمیلی با محوریت رژیم بعثی صدام طی تاریخ ۴۰۰ سال گذشته ایران تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد.
 
سیدکاظم حسینی‌پور افزود: موجب افتخار است که در سرزمین با تمدن ایران اسلامی آغاز سال تحصیلی با نام مهر است و مهر در فرهنگ ایرانی هم به معنای خورشید روشنایی و درخشندگی و هم به معنای مهربانی است.
 
وی با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای زیاد دانش آموزان رفسنجانی، عنوان کرد: در کنکور سال جاری ۵۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در بهترین رشته‌های دانشگاهی قبول شدند.
 
وی با تأکید بر اینکه مدرسه می‌تواند بستر مناسبی برای رشد جامعه باشد، اضافه کرد: دانش‌آموزان با فکر و معنویت آموزش و پرورش را یاری کنند.
 
 منبع:مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.