شهردار بروجرد گفت: طرح بخشودگی 25 درصد عوارض ساختمانی در این شهرستان اجرا می‎شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، منوچهر یوسفی ظهر امروز در صحن رسمی شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار کرد: طرح بخشودگی عوارض ساختمانی به مناسبت گرامیداشت فرخنده اعیاد قربان و غدیر در این شهرستان اجرا می‎شود.

وی تاکید کرد: طرح یاد شده آخرین بخشودگی عوارض ساختمانی اجرا شده در سال 94 در شهرستان بروجرد است، بنابراین شهروندان می‎توانند از فرصت ایجاد شده استفاده لازم را داشته باشند.

شهردار بروجرد یادآور شد: این طرح که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، از امروز یکم مهر ماه به مدت 15 روز اجرایی می‎شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور استفاده از این طرح تخفیف 25 درصدی می‎توانند به شهرداری‎های مناطق یک و دو شهرستان بروجرد مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری بروجرد به عنوان نهادی خدماتی و عمرانی علاقمند به ارائه خدمات و فعالیت‎های جدید در شهر بوده و در این راستا آنچه در توان دارد را در طبق اخلاص می‎گذارد.

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه اجرای فعالیت‎های مختلف شهرداری با دشواری‎هایی همراه است، اظهار کرد: آنچه در این میان ارزشمندی زیادی دارد، ماندگاری پروژه‎های اجرا شده و در حال اجرا توسط این نهاد در این شهرستان است که رضایتمندی شهروندان را نیز به همراه دارد.

یوسفی با اشاره به وارد آمدن برخی انتقادات به پیکره شهرداری بروجرد، تاکید کرد: انتقاد کردن آسان است، اما نباید از این نکته مهم غافل ماند که ارائه این حجم بالا از خدمات آن هم با دستان خالی و مضیقه شدید مالی کار آسانی نیست.

وی از آمادگی شهرداری بروجرد در دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده و راهگشای شهروندان خبر داد و تصریح کرد: از سویی ارائه برخی راهکارهای منطقی و عملیاتی در رفع برخی مشکلات موجود می‎تواند زمینه گره‎گشایی آنها را فراهم آورده و به شهرداری و مجموعه شهری کمک کند.

شهردار بروجرد یادآور شد: نکته مهم دیگر در این باره این است که در انجام امور مختلف شهری توان و فعالیت انجام کار باید در دو کفه ترازو قرار گیرند، در آن صورت است که کارکردها مشخص می‎شود.

یوسفی به نقش سازنده شورای اسلامی شهر در تقویت و بهینه‌سازی خدمات شهرداری به شهروندان خبر داد و افزود: تلاش می‌شود، در سایه تعامل شورا و شهرداری خدمات بیشتری در حوزه‏‌های خدماتی و عمرانی به مردم لایق بروجرد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کاهش منابع درآمدی شهرداری که به واسطه رکورد محسوس در ساخت و ساز رقم خورده است، این نهاد اقدامات چشمگیر و قابل توجهی را انجام داده یا در دستور کار دارد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.