گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج در مراسمی با عنوان مهمانی لاله‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان استان کردستان غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده سپاه، لشکر 28، نیروی انتظامی و مسئولان ادارات و نهادهای استان برگزار شد، در سخنانی به جایگاه شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: شهیدان برای مردم کشورمان قداست خاصی دارند و تکریم آنها بر همگان واجب است.

غلامرضا ترابیان افزود: شهدای استان کردستان مظلومانه‌تر از شهدای کشور به شهادت رسیدند و حتی خانواده آنها نیز رنج‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

وی بیان کرد: بر همه واجب است که جایگاه شهدا را ارج بنهیم کما اینکه شهدا نزد مردم جایگاه والایی دارند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، این انقلاب را همواره از طوفان‌های زیادی نجات داده است.

ترابیان افزود: نیروهای نظامی و انتظامی پشتوانه انقلاب هستند و همان گونه که در دفاع مقدس، از مرزهای کشور دفاع کردند، اکنون نیز سد محکمی در مقابل نفوذ دشمنان هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد دشمنان به مرزهای ما نفوذ کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.