اعزام مشکوک غیر پینگ پنگی‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا

نفرات غیر پینگ پنگی در حالی که فدراسیون توانایی مالی مناسبی ندارد، همراه اعضای تیم ملی، راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

   به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در دو گروه آقایان و بانوان در حالی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شدند که تعدادی از افراد غیر پینگ‌پنگی هم همراهشان بودند. 
 
فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به ریاست احمد سعادتمند که تنها یک روز قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، حامی مالی پیدا کرده بود، نام تعدادی از افراد غیرضروری را در لیست خود جهت حضور در تایلند قرار داده است، این اتفاقات در حالی است که فدراسیون تنیس روی میز برای حضور ملی پوشان در اردوها و مسابقات آماده سازی توانایی مالی لازم را نداشت. 
 
تیم ملی بانوان کشورمان که چهارمین حضورش را در مسابقات قهرمانی آسیا تجربه می کند، بدون برگزاری اردوی خارجی و مسابقات بین‌المللی راهی مسابقات شده است، این در حالی است که حضور بازیکنان در خارج از کشور و انجام بازی های خارجی باعث آمادگی بیشتر بازیکنان می شود به طور مثال حضور نیما عالمیان در اردوی سوئد، مسابقات جمهوری چک، تور اتریش و تور بلژیک باعث شده تا این بازیکن وضعیت بهتری نسبت سایرین داشته باشد به همین دلیل شاید نتوان انتظار درخشش خاصی از تیم ملی بانوان داشت. 
 
تیمی که تنها بازی بین المللی‌اش به اردیبهشت ماه باز می گردد اما وضعیت ملی پوشان آقایان هم بهتر از بانوان نیست، به جز نیما عالمیان که در این مدت در چهار کشور جهت مسابقه و اردو حضور داشته سایرین حضور زیادی نداشته‌اند به اذعان بازیکنان تیم ملی از جمله افشین نوروزی تنها حضور در مسابقات و تورهای بین‌المللی است که تیم را آماده می کند. 
 
حالا با وجود تمام مشکلاتی که تیم های ملی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی و اردوهای خارجی به دلیل مشکلات مالی داشته باشد حالا تعدادی از افراد غیر ضروری تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند همراهی می کنند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار