رییس کمیته فنی دوچرخه سواری مشهد اعلام کرد: ایران تنها کشوری است که دوچرخه سواران آن سازمان دهی و شناخته شده اند.

دوچرخه سواران ایرانی سازمان یافته اندمحمد بنا در  گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به  سوابق خود در رشته دوچرخه سواری اشاره  کرد و گفت: عضو اسبق تیم ملی دوچرخه سورای ایران هستم و به عنوان نماینده در المپیک بارسلونا در سال 92 حضور داشتم و دو مدال در سال 1989 میلادی در قهرمانی آسیایی کشور هندوستان کسب کردم.

وی افزود: جشنواره‌ای که در مشهد برای رشته تریال راه اندازی کردیم کار جدیدی برای معرفی این رشته به مردم است و در پارک ملت مشهد به دلیل ازدحام جمعیت این مسابقه را برگزار خواهیم کرد تا این رشته را شکوفا سازیم.

بنا در خصوص حضور تریال سواران در مسابقات آسیایی تصریح کرد: در این رشته چهره شاخصی نداریم و اگر به شکوفایی بیشتری برسد با توجه به عملکرد رکابزنان فدراسیون در این مورد تصمیم می‌گیرد تا در مسابقات آتی شرکت کنند و با توجه به اینکه کار زمان بر و تکنیکی محسوب می‌شود تجهیزات خود را می‌طلبد و استعداد یابی از میان نوجوانان نیز نقش مهمی در پرورش این رشته دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ساماندهی آرام این رشته و رغبت تماشاچیان نقش موثری برای  استعدادیابی خواهد داشت.

بنا در خصوص مسابقه تریالی که 11 مهر ماه در مشهد برای تریال سواران تدارک دیده شده تاکید کرد: برای اسکان و غذای رکابزنان اقدامات لازم انجام شده است و به پر امتیازترین رکابزنان 2 میلیون تومان هدیه نقدی داده خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به محدودیت فضایی 10 ورزشکار را از 4 استان دعوت کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار