کرمان؛

باشگاه خبرنگاران از قابلیت های مهم صداوسیماست

قائم مقام مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران یکی از قابلیت ها صداوسیماست که تاکنون کمک بزرگی به این سازمان کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آقای علی رمضانی ، در مراسم تودیع و معارفه مسئول باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان بابیان اینکه باشگاه خبرنگاران مکانی برای رشد نیروهای با استعداد و خلاق است، افزود:صداوسیما که مرجع بسیاری از خبرگزاری های داخلی و بین المللیست،باید نیروهایی دقیق ، پویا و تحلیل گر داشته باشد.

معاون خبرصداوسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم با تاکید براینکه خبرنگاران باشگاه ، افرادی فعال ، با انگیزه ، پرکار و پرانرژی هستند، گفت: کار کردن در باشگاه خبرنگاران به دلیل جوان بودن اعضای آن، به انسان انرژی می دهد.

سیدمحمود میرکمالی تأکید کرد: باید از امتیازها و ظرفیت های باشگاه خبرنگاران به نحو مطلوب استفاده کرد و انرژی اعضاء را هدفمند و هدایت کرد.

حمید احمدی افزادی نیز با بیان گزارشی از اقدامات گفت: باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان هر ساله در 4 ترم بهار ، پاییز ، زمستان و تابستان در رشته های خبرنگاری ، گویندگی و اجرا ، بازیگری ، تصویربرداری ، تدوین و عکاسی دوره های آموزشی برگزار می کند ، که تاکنون بیش از 500 نفر آموزش دیده اند.

در پایان از خدمات حمید احمدی افزادی تقدیر و دکتر محمد احسانی آباده به عنوان مسئول جدید باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: باشگاه ، خبرنگاران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.