بازیکن تیم استقلال اهواز در اظهارنظری جالب گفت که در استقلال اهواز بازیکنان امنیت جانی ندارند و تهدید به مرگ می‌شوند.

غلامی: بازیکنان تهدید به مرگ می‌شوند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرایط تیم فوتبال استقلال اهواز روز به روز بدتر می‌شود. حالا به دلیل مشکلات مالی 6 بازیکن اصلی این تیم از جمله محمد غلامی در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی‌کنند.

محمد غلامی در این باره می‌گوید: در طول مدتی که فوتبال بازی می‌کنم چنین چیزی را ندیده‌ام ما در اردویی که در تهران داشتیم کل بازیکنان تمرین نکردند کامران یعقوبی قائم‌مقام باشگاه به همه گفت که اگر چک‌ها پاس نشود خودش هم از تیم خواهد رفت.

سه بار متوالی چک‌هایی که به ما داده‌اند برگشت خورده است، شب گذشته هم یعقوبی به بازیکنان زنگ زد و گفت که هر که می‌خواهد برای دل خودش با تیم تمرین کند نه برای پول، باشگاه نه خانه در اختیار ما قرار داده و نه دستمزد‌های ما را پرداخت می‌کند.

وی درباره عکس‌العمل بازیکنان نسبت به این اتفاقات ادامه داد: با بچه‌ها قرار گذاشتیم که به کمیته انضباطی برویم از این طریق مشکلاتمان را حل کنیم.

غلامی از امنیت نداشتن بازیکنان تیم خبر داد و در این‌باره بیان کرد: ما در اینجا امنیت جانی نداریم. هفته گذشته، شاهین مجیدی  بازیکن تیممان به شدت توسط برخی از افراد مورد ضرب‌و‌شتم قرار گرفت و حتی تهدید به مرگ شد. آرمین و مبین میردورقی به شدت توسط لیدر و تدارکات تیم مورد هجوم و حمله قرار گرفت. 

نه پول در این باشگاه وجود دارد نه امنیت

با وجود مشکلات فراوان، تصور موفقیت تیم استقلال اهواز هم به سختی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، اهواز ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.