رئیس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه گفت: مدیریت صحیح حج برای عربستان از واجبات است و به جای اینکه از داعش و تکفیری ها حمایت کرده و به یمن تجاوز کنند ، حج را درست مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام اسفندیار در مورد کشتار و مجروهیت هزاران زائر خانه خدا در منا و از سوی دیگر سقوط جرثقیل گفت: این حوادث اتفاقی تلخ در جهان اسلام است .

رئیس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه در ادامه این مطلب تصریح کرد: کشتار و مجروهیت هزاران زائر خانه خدا و منا و از سوی دیگر سقوط جرثقیل نشانه بی کفایتی آل سعود است و این سوء مدیریت آل سعود را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام اسفندیار با تاکید براینکه آل سعود به جای کشتار مردم بی دفاع یمن و حمایت از داعش و تکفیری ها و تجاوز به حقوق مسلمانان به دنبال رسیدگی به امورات داخلی خود بپردازد ، اضافه کرد : از جمله امورات داخلی حکومت عربستان مدیریت حج است .

رئیس اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه با اشاره به این مسئله که مدیریت حج برای عربستان از واجبات است ابراز داشت: آل سعود در بحث حج امانت دار است و این امانت باید مورد تکریم قرار بگیرد .

حجت الاسلام اسفندیار در خاتمه اظهار داشت: عربستان سعودی نباید چشم خود را به این اتفاق تلخ بزرگ جهان اسلام ببندد و متاسفانه اجازه نمی دهد ایران به مجروحین و مصدومین خود رسیدگی کند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.