پرویز کریمی بعد از شکست تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل گسترش فولاد تبریز به انتقاد از مسئولان تیم اهوازی پرداخت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ساعاتی پیش تیم فوتبال استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تبریزی 2 بر صفر آبی پوشان اهوازی را شکست داد و توانست خود را تا رتبه هفتم لیگ برتر بالا بکشد.درباره این مسابقه گفتگویی کردیم با پرویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز .

کریمی عامل باخت استقلال اهواز را مسئولین باشگاهش دانست و افزود:شکست ما مقابل گسترش قابل پیش بینی بود.ما به مسائل فنی نباختیم. ما به مسئولین تیم خودمان باختیم. لطفاً بیایند و پاسخ این باخت را بدهند.چرا باید ما با 8غایب بزرگ پای به این مسابقه بگذاریم . چرا 6 بازیکن ما به دلیل مشکل مالی در تمرینات حضور ندارند؟ انها هیچ پیش بینی ای نسبت به اتفاقات پیش رو نداشتند و آمدند و تیم داری کردند.

وی در ادامه از شرایط بد خودش در تیم گفت و ادامه داد:عملکرد من و همه بازیکنان به دلیل مشکلات باشگاه دیده نمی شود.با این شرایط همه با جون و دل بازی کردیم و تا پایان جنگیدیم ولی با این شرایط به پیشنهادات دیگر فکر می کنم.

وی درباره ی پنالتی از دست رفته تیمش گفت:این اتفاقات در فوتبال پیش می آید.خیلی از بازیکنان ما تجربه لیگ برتری نداشتند.حتی برخی در لیگ یک هم بازی نکرده بودند ، ولی انصافا چیزی کم نگذاشتند.

گلر 28 ساله استقلال اهواز با وجود نتیجه نگرفتن تیمش به تمجید از سرمربی آبی پوشان پرداخت و اظهار کرد:سیاوش بختیاری زاده همه کار برای استقلال کرد.اوبرای ما پیراهن میگیرد، چمن تمرین کوتاه می کند، سرپرستی می کند و ... .من نمی دانم! مگر وظیفه یک مربی هدایت تیم نیست؟ باز هم به مسئولین باشگاه می گویم .اگر نمی توانید تیم را اداره کنید بروید و ما را شرمنده هواداران نکنید.

وی درباره این که چرا او هم تمرینات استقلال اهواز را ترک نکرده گفت:طبیعتا هر کسی اعتقادات خودش را دارد.به بازیکنانی که در تمرینات شرکت نکردند حق می دهم.آنها حرف درست را می زنند.ولی من به خاطر تعهدی که به تیمم دارم تا پایان بازی می کنم.رفتار من و امثال من باعث سوء استفاده برخی مسئولان باشگاه شده و حتی شخصیت بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته .وی اضافه کرد:ما از 12 روزی که پیش از این فرصت داشتیم، به دلیل مشکلات مالی استفاده ای نبردیم و در 20 روز آینده هم که به دلیل بازیهای تیم ملی تعطیل است هیچ کاری نخواهیم کرد.تا مشکلات بزرگ تیم حل نشود ، همین خواهد بود. 

کریمی در پایان از حمایت تمشاگران در بازی امروز تشکر کرد و افزود: همه به ورزشگاه آمدند و تشویقمان کردند.من صدای اعتراض هیچ یک از هواداران را نشنیدم .این نشان می دهد که آنها به اتفاقات باشگاه اشراف دارند و به همین خاطر دست همگی آنها را می بوسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار