مسئولان بسکتبال آسیا در روز استراحت جام ملت های آسیا 2015، ضیافت شامی برای خوشامدگویی به نمایندگان رسانه ها ترتیب دادند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هاکوپ خاجیریان مدیر اجرایی فیبا در منطقه آسیا، دیشب در مراسم شامی به خبرنگاران اعزامی کشورهای مختلف آسیا به چانگشا چین خوشامد گفت. قرار بود این مراسم یک روز قبل از شروع مسابقات برگزار شود؛ اما به خاطر تداخل برنامه ها به روز استراحت میان مراحل اول و دوم موکول شد.

نمایندگان مختلفی از کشورهای ایران، ژاپن، فیلیپین، کره جنوبی، فلسطین، کویت و چند کشور اروپایی در هتل رامادا چانگشا اقامت دارند. ضیافت شام فیبا آسیا هم در همین هتل برگزار شد. خبرنگاران اعزامی پس از صحبت های هاکوپ خاجیریان به جشن روز خانواده در چانگشا رفتند.  

مردم چین در دو روز سال برای احترام به بنیاد خانواده جشنی همراه با مراسم آتش بازی برگزار می کنند. در این روز افراد دور از خانواده درچین به شهرهای خود بازمی گردند تا طبق سنت چین در کنار خانواده خود باشند.مرحله دوم جام ملت های بسکتبال آسیا از صبح امروز با دیدار تیم های ملی ایران و هنگ کنگ در سالن سوشیال ورک آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار