زنجان؛

دستور قضایی در خصوص باغ شهر ساوالان اجرا گردید

باغ شهر ساوالان از بزرگترین باغ شهرهای استان است که به صورت غیر مجاز تغییر کاربری شده بود دوباره آزاد سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیر جهاد کشاورزی سلطانیه با اعلام این مطلب گفت : باغ شهر ساوالان یکی از بزرگترین باغ شهرهای استان بود که مساحت آن 231 هکتار می باشد و در آن انواع مصادیق تغییر کاربری از جمله احداث بناهای ویلایی ، سازه های اسکلتی ، آلاچیق ، استقرار کانکس های متعدد، خیابان کشی ، قطعه بندی اراضی اتفاق افتاده بود و خرید و فروش زمین در قطعات کوچک 1000 متری و 2000 متری با ذکر شماره قطعات در آن صورت می گرفت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سلطانیه اعلام کرد این باغ شهر حدود پنج ، شش سال گذشته احداث شده بود و قبل از احداث باغ شهر در این محل ، سیب زمینی بذری استان در این محل تولید می شد و به عنوان قطب تولید بذر سیب زمینی در استان محسوب می گردید که با ایجاد باغ شهر ، اراضی کشاورزی این منطقه از چرخه تولید خارج شده بود.

مصری افزود :قبل از این که حکم قضایی در خصوص باغ شهر ساوالان به مرحله اجرا درآید به مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باغ شهر به صورت کتبی تذکر واخطار داده شد تا خودشان نسبت به جمع آوری مصادیق تغییر کاربری غیر مجاز و قلع وقمع بناهای احداثی اقدام نمایند.

وی اضافه کرد :متأسفانه علیرغم اختصاص مهلت 10 روزه و تمدید آن اقدام مؤثری از ناحیه آنها بعمل نیامد که بر این اساس دستور قضایی در خصوص این باغ شهر اجرا گردید.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: دستور ، قضایی ، باغ شهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.