سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در رقابت‌های جام بین قاره‌ای دنبال نتیجه گرفتن نیستیم و کار اصلی بعد از این تورنمنت شروع می‌شود.

میر شمسی، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از شرایط فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال  ساحلی چند سال با یک مربی و یک تاکتیک بازی می‌کرد و بازیکنان به این روش عادت  کرده‌اند.  البته نتایج خوبی هم کسب شده است که این شرایط کار برای کادر فنی جدید سنگین و سخت  می‌کند.

میر شمسی همچنین درباره تغییرات تاکتیکی تیم ملی فوتبال ساحلی هم گفت: تاکتیک‌های فوتبال ساحلی در 2 سال اخیر به سمت بازی تهاجمی رو به جلو با ریسک بالا رفته است که مورد توجه اکثر تیم‌های صاحب نام قرار گرفته است.

با نظر گرفتن پتانسیل و ظرفیت‌های فنی بازیکنان ایرانی با استفاده از این روش‌  تیم ملی ایران می‌تواند هم فوتبال زیبا بازی کند و هم در نتیجه گیری موفق باشد.

چراکه در گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نتیجه گرا بازی می‌کرد و خیلی از ظرفیت‌های فنی بازیکنان با تاکتیک‌های دفاعی، فدای  نتیجه گرفتن می‌شد، هدف کادر فنی جدید نتیجه گرفتن همراه با ارائه فوتبال ساحلی نوین و زیبا است.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: حداقل یک سال زمان برای پیاده کردن این سیستم تهاجمی نوین و ارائه فوتبال زیبا مورد نظر است، تا بازیکنان از نظر تاکتیکی و روحی روانی آماده بازی با این تاکتیک جدید شوند.

میر شمسی در ادامه گفت: کار اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از مسابقات جام بین قاره‌ای  خواهد بود و در این رقابت‌ها دنبال نتیجه گیری نیستیم و بیشتر قصد داریم بازیکنان را در این شیوه تاکتیکی محک بزنیم.

محمد  حسین میر شمسی به تغییرات بازکنان تیم ملی اشاره کرد و در این باره گفت: درهای  تیم ملی ما به روی بازیکنان مستعد لیگ باز است و هر بازیکنی که در شیوه تاکتیک فوتبال تهاجمی رو به جلو به تیم ملی کمک کند را به تیم اضافه  خواهیم کرد، سن بازیکنان برای کادر فنی بازیکن 20 یا 30 ساله باشد مهم نیست بلکه عیار فنی آنها در فوتبال گروهی هجومی با ریسک بالا برای کادر فنی مهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار