رژه نیروهای مسلح بمناسبت سالروز شکست حصر آبادان برگزارشد.

برگزاری رژه نیروهای مسلح بمناسبت سالروز شکست حصر آبادانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ استاندار خوزستان گفت: به پاس خون شهدا هیچ ابرقدرتی اجازه ندارد به خاک پاک ایران نگاه چپ کند.

مقتدایی با بیان اینکه موفقیت و سربلندی امروز ایران مدیون ایثارگری رزمندگان و فداکاری شهدایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از خانه و کاشانه خود گذشتند و جان و مال خود را در طبق اخلاص نهادند تا ملت و کشورشان تا همیشه تاریخ زنده بماندافزود: به پاس خونهای ریخته شده شهدا امروز ایران کشوری است که نه تنها هیچ قدرتی حق تهدیدش را ندارد بلکه هیچ ابرقدرتی اجازه ندارد به خاک پاکش نگاه چپ کند.

وی گفت:ملتی که هشت سال به تنهایی و بدون هیچ گونه کمک جهانی از مرزهایش دفاع کرد همچنان محکم و استوار مقابل همه دنیا ایستاده است تا جایی که استکبار را پای میز مذاکره نشاند.

استاندار خوزستان مقاومت و پایداری مردم آبادان را با وجود جنگ تحمیلی ویرانی شهر و دیار و سختیهای پس از آن ستود و افزود: مردم مقاوم آبادان در هر شرایطی حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اکنون نیز با وجود دشمن قلدری مثل داعش زورگو و بی مغز در کمترین فاصله مرزی در عراق همچنان با شجاعت کامل آماده دفاع از مرز هستند و این جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.