مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به مناست آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس 150 نفر از دانش آموز تحت پوشش این نهاد در دو خوابگاه این نهاد ساکن می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مجید الهی راد با بیان اینکه هم اکنون دو خوابگاه در شیروان و بجنورد برای خدمات رسانی به دانش آموزان نیازمند دایر است، خاطر نشان کرد: ظرفیت این خوابگاه ها 150 نفر است.

وی بابیان اینکه دانش آموزان دختر و پسر مستقر در این مجتمع ها در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تحصیل می‌کنند، افزود: این افراد در سال تحصیلی علاوه بر اینکه از دریافت خدمات تحصیلی از دیگر خدمات امداد نیز برخوردار می‌شوند .

الهی راد خاطر نشان کرد : هزینه تهیه نوشت افزار، کتاب ، رفت وآمد و هزینه پوشاک نیز به دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

وی هزینه سالانه مجتمع های فرهنگی و تربیتی این نهاد را بیش از 5/4 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت خوابگاه دخترانه شیروان 90 دانش آموز و خوابگاه پسرانه بجنورد نیز 60 دانش آموز است که در صورت مراجعه ، دانش‌آموزان نیازمند و دارای شرایط می‌توانند از خدمات این خوابگاه ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از7 هزار و 132 دانش آموز در استان تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: این دانش آموزان در طول سال از تمامی خدمات کمیته امداد از جمله کمک هزینه تحصیلی ،کلاس ها و آزمون های کنکور ،برنامه های فرهنگی و طرح اکرام ایتام و... برخوردار هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.