مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان اردبیل در حال حاضر تولید برق در استان 3 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: در حوزه تولید برق در استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی وجود دارد و می‌توانیم علاوه بر نیاز استان برق تولیدی در منطقه را به سایر استان‌ها و مناطق صادر کنیم.

وی با اشاره به تولید 3 برابری برق در استان اردبیل بیان کرد:‌ با توجه به ظرفیت‌های بالای استان و عملکرد مناسب در این حوزه تراز انرژی برق استان اردبیل همواره مثبت بوده که با واسطه این امر در حال حاضر علاوه بر سایر استان‌ها، انرژی برق تولیدشده در استان با کشورهای همسایه شمالی تبادل انرژی می‌شود.

علیزاده افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا از این ظرفیت بالا در سطح استان برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده شده و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و بکارگیری انرژی برق تولیدی در استان زمینه‌ای فراهم شود که این ظرفیت در مسیر عمران و آبادانی هر چه بیشتر منطقه استفاده شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل در حوزه زیرساختی از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: با استفاده بهینه از انرژی‌ها و زیرساخت‌های استان باید تلاش کنیم تا توسعه اشتغال، سرمایه‌گذاری‌های کلان، افزایش درآمد و رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم را در استان شاهد بباشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، برق ، ظرفیت ، بالای ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.