معاون خدمات شهری شهرداری تهران از دفن شهدای منا در بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: شهرداری تهران پیکر این عزیزان را با کمال احترام، در کنار هم و با همراهی خانواده‌هایشان دفن خواهد کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجتبی عبداللهی، با ابراز تاسف از کشته شدن 144 نفر از هموطنانمان در حادثه منا و عرض تسلیت به خانواده‌های آنان، گفت: شهرداری تهران در این باره دو وظیفه بر عهده گرفته که یکی از آنها اختصاص فضایی ویژه برای خاکسپاری پیکر این عزیزان است.
 
وی افزود: بر همین اساس اعلام می‌کنیم که پیکر شهدای تهرانی منا در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) و با کمال احترام و در کنار هم دفن خواهد شد.
 
معاون شهردار تهران اضافه کرد: همچنین وظیفه دیگر ما این است که پیکر دیگر شهدای حادثه منا را از طریق هواپیما یا خودرو با تمام احترام و به صورت کاملا رایگان به شهرستان‌های‌ آنها اعزام کنیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه احتمال دارد از فردا (دوشنبه 94/7/6)، اولین اجساد این شهدا به کشور فرستاده شود، یادآور شد: البته این در حد احتمال است و گفته شده ممکن است که پیکر این عزیزان با چند پرواز به کشور ارسال شود.

 درست 4 روز پیش، یعنی در روز عرفه (چهارشنبه 94/7/1)، حادثه برخورد زائران در منا باعث شد تا 144 نفر از ایرانیان جان خود را از دست بدهند و 344 نفر مفقود و 93 نفر نیز زخمی و مجروح شوند. حادثه‌ای که در ادوار گذشته نیز رخ داده و این بار اعتراض‌هایی جهانی را علیه سوء مدیریت آل سعود در مدیریت حرمین شریفین بر انگیخته است.

منبع: خبرگزاری آنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.