فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: اعتياد يکي از دغدغه هاي اصلي مردم محسوب مي شود و براي مبارزه با اين پديده، نيازمند بسيج همگاني هستيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان؛سرهنگ ايرج خاني پور گفت: پليس با تمام توان در مبارزه با مواد مخدر تلاش مي كند، اما اين، يک واقعيت است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه، وظيفه يک سازمان نيست، بلکه همه دستگاه ها و نهاد هاي مسئول بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.

وي با بيان اينکه گرفتاري حوزه مواد مخدر گسترده است و نياز به عزم جدي عموم مردم دارد، افزود: ضروري است دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر، جامعه هدف و خانواده‌ها را نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر حساس و آگاه کنند.

اين مقام انتظامي با تاكيد بر برخورد جدي با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: عدم آگاهي مردم از آسيب هاي مواد مخدر يكي از مهمترين مشکلات محسوب مي شود و در اين زمينه نيازمند کار فرهنگي هستيم.

خاني پور خاطرنشان کرد: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان پر خطر و مبارزه جدي با خرده فروشان مواد مخدر همچنان در دستور كار پليس زنجان قرار دارد.


انتهای پیام/س


برچسب ها: اعتیاد ، بسیج ، دغدغه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.