سمنان؛

جذب 40 هزار مبلّغ برای ایام محرم امسال

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه هایی برای ساماندهی هیات های مذهبی کشور خبر داد.

جذب 40 هزار مبلّغ برای ایام محرم امسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از جذب و ساماندهی 40 هزار مبلّغ برای حضور در آئین های سوگواری ماه محرم امسال در نقاط مختلف کشور خبر داد. 
  
حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: آموزش این مبلغان آغاز شده است و مباحثی مانند ویژگی های جهان اسلام، بصیرت افزایی، توصیف وضعیت کنونی جهان اسلام، جنایاتی که در یمن رخ می دهد و ... در این آموزش ها مورد تاکید است. 

وی با اشاره به اولویت سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام روحانی به روستاهای بیش از 200 خانوار و روستاهای دارای خانه عالم، خاطرنشان کرد: امسال اعزام روحانیون با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و اعتبار لحاظ شده دولت یازدهم، توسعه می یابد. وی به تخصصی شدن کار مبلغان و آموزش خطیبان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اشاره کرد و افزود: کیفی سازی تبلیغات مذهبی با استفاده از مبلغان و خطیبان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. 

خاموشی افزود: شورای هیات های مذهبی کشور برای ساماندهی این هیاتها، نشست های منطقه ای، استانی و کشوری برگزار کرده است و امسال به ساماندهی هیات های مذهبی بیش از گذشته توجه شده است. 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور حضور در نشست شورای اداری و نظارت بر برنامه های فرهنگی به استان سمنان سفر کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.