رییس اداره فن آوری اطلاعات اداره كل حمل و نقل و پایانه های مازندارن اقدام به نصب و راه اندازی دستگاههای كارت خوان الكترونیكی Pcpos در نمایندگی ساری نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، همت اله رجبی گفت : در حال حاضر به منظور افزایش رضایت رانندگان در پرداختی های جرائم مربوط به اضافه تناژ، پروانه عبور بارهای ترافیكی، این سامانه نصب و راه اندازی شده است،كه رانندگان می توانند با در دست داشتن كارت بانكی عضو شبكه شتاب و رمز دوم جهت پرداخت عوارض مربوط به خود اقدام نمایند.

وی تصریح كرد: جهت پرداخت عوارض مربوط به دریافت كد رهگیری صورت وضعیت مسافری سامانه Psoorat.rmto.ir طراحی شده كه شركتها پس دریافت كدكاربری و كلمه عبور می توانند نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نمایند.

رییس اداره فن آوری اطلاعات اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران از جمله مهمترین دستاوردهای نصب و اجرای دستگاههای Pcposرا افزایش سرعت پرداختی ها، كاهش خطای اپراتوردانست و افزود :مبلغ قبض به صورت نرم افزاری به pos انتقال می یابد، لذا اجرای این طرح را می توان از مصادیق کامل سلامت اداری برشمرد.

روابط عمومی با انعكاس عملكرد دولت موجب ایجاد فضای نشاط و امید در بخش تولید و صنعت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران در سفر یكروزه به مازندران ، با مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان دیدار كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، احد میرزایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران در دیدار با موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان كه در محل شركت برگزار شد گفت : روابط عمومی با انعكاس عملكـرد دولت ، فضای نشاط و امید را در جامعه بویژه در بخش تولید و صنعت فراهم نموده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
هیمن
۱۴:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
کارت خوان