فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري باند سرقت از آپارتمانها با بيش از 54 فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ"ولي الله گنجيان مقدم" گفت : در پي شکايت هاي مردمي مبني بر وقوع سرقت اموال از داخل حياط و يا انبار منازل آپارتماني، در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود : با تحقيقات گسترده پليسي مبني بر تردد افرادي مشکوک به داخل اين منازل، آپارتمان يکي از اين افراد به نام "علي- ر" توسط ماموران شناسائي و طي هماهنگي با مراجع قضايي در اقدامي عملياتي دستگير شد .

سرهنگ گنجيان درادامه تصريح کرد : متهم که در بازجوئي هاي اوليه منکر هرگونه اتهام و سرقت شده بود در مواجه با مستندات و ادله موجود به سرقت از آپارتمانها به همدستي افرادي به نام هاي "م -- م" ، "ح-- س" و "م-- م" اعتراف کرد.

فرمانده نيروي انتظامي افزود: سارقان با پرسه زني در محلات شهر، آپارتمان هاي مورد نظر را شناسايي و شبانه از طريق ديوار به داخل حياط آپارتمانها نفوذ کرده و با تخريب قفل انباري ، اموال مورد نظر را از داخل حياط و يا انبار منازل به سرقت مي بردند.

 سرهنگ گنجيان ادامه داد: در يک عمليات غافلگيرانه همه متهمان دستگير وتاکنون به 54 فقره سرقت در شهرستان آمل اعتراف کردند .

وی در پايان از شهروندان خواست ضمن مجهز کردن منازل خود به تجهيزات ايمني، در صورت مواجه با موارد مشکوک امنيتي و انتظامي مراتب را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: باند ، سرقت ، آمل ، متلاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.