حج امسال با واقعه ای همراه بود که شنیدنش دل هر کس را به درد می آورد.

پدر مرحوم محسن حاجی حسنی کارگر در گفتگو باخبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:  محسن فرزند کوچک خانواده ما بود که در سال 1367به دنیا آمد.

وی ادامه داد: در آخرین تماس تلفنی که با محسن داشتم، او در صدد تهیه هدیه ای برای اینجانب بود.

مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز با حضور در خانه این مرحوم درگذشت محسن حاجی‌حسنی کارگر را به خانواده وی تسلیت گفت .سرابی درحاشیه این دیدار افزود: مرحوم حسنی کارگر، نقطه افتخاری برای جهان اسلام بود و در منش و اخلاق و سجایای اخلاقی سرآمد جوانان بود ،متأسفانه این جوان برجسته و نخبه قرآنی در آتش بی‌تدبیری و سوء مدیریت و اهمال آل سعود در منا به لقا ا... پیوست.

همچنین، دکتر احمد نعینع قاری برجسته جهان اسلام با صدور پیامی درگذشت قاری و مبتهل کشورمان را به ملت ایران و جامعه قرآنی تسلیت گفت. در پیام این قاری برجسته آمده است: سوگند به خداوند بزرگ که این مصیبت عظمی بر ما بسیار گران و سنگین است. بی‌شک این شهدای بزرگوار اکنون در محضر الهی و در جوار ملکوتی پیامبر اکرم(ص) رزق و روزی دریافت می‌کنند. این درگذشتگان از فضلی که خداوند به آنها عطا نموده متنعم و شادمان هستند.

پیکرپاک این قاری بین المللی احتمالا روز سه شنبه به همراه سایرجانباختگان حادثه منا، به ایران منتقل خواهد شد و سپس در شهر مشهد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۴
روحشان شاد