تمرینات تیم ملی امید امروز در دو نوبت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم ملی امید کشورمان امروز در دو نوبت پیگیری می شود.
ملی پوشان تیم امید صبح امروز و از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در سالن بدنسازی هتل هالیدی، کار با وزنه خواهند داشت. تمرین نوبت عصر تیم امید نیز از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین چمن مجموعه تمرینی اختصاص داده شده به تیم ها برگزار خواهد شد.
با توجه به حضور ۹ تیم در هتل هالیدی، بی نظمی هایی در سرویس دهی به تیم ها بوجود امده که از جمله ان ها می توان به ازدحام در رستوران، کیفیت غذا، عدم در اختیار داشتن زمین تمرین در ساعت های مورد نیاز تیم ها اشاره کرد.
گفتنی است تیم ملی امید کشورمان به همراه تیم های عربستان،بحرین،اردن، فلسطین،یمن،امارات،عمان و سوریه در هتل هالیدی دوحه اقامت دارد و قطر میزبان هتل میلینیوم دوحه را برای اسکان انتخاب کرده است.
*ورود و خروج به هتل محل اقامت تیم امید، تحت تدابیر امنیتی است و هنگام ورود به هتل افراد باید از گیت بازرسی عبور کنند‌.
*در لابی هتل محل اقامت تیم امید، مسءولان برگزاری مسابقات بصورت شبانه روزی نمایندگانی دارند و پیگیر امور مربوط به تیم ها هشتند.
* در رستوران هتل میزهای مخصوصی برای تیم ها رزرو شده که نام و پرچم کشورها نیز روی میزها تعبیه شده است.
*محل تمرین تیم ها در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل قرار دارد و تیم ها در ساعات تعیین شده به تمرین می پردازند.
*با توجه به اینکه هر دو بازی مرحله گروهی تیم ایران، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی برگزار می شود، تمرینات تیم ایران نیز در همین ساعت برگزار می شود.
*طبق اعلام مسولان برگزاری مسابقات، تمامی دیدارها در ورزشگاه لخویا برگزار می شود.
*مسول هماهنگی برنامه های تیم ایران به زبان فارسی تسلط کافی دارد که کمک شایانی به سریعتر انجام شدن امور مربوطه دارد.
*تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید، به غیر از محمد خاکپور در اتاق های دو تخته مستقر شده اند.
مرادمند و علی کریمی، کمندانی و اسماعیلی فر، چشمی و مطهری، عابدزاده و رحمانی، دانشگر و اسماعیلی، عبدالله زاده و سلیمی، نقی زاده و علیاری، ثاقبی وفاضلی، اخباری و محسن زاده، محبی و پهلوان، میلاد و مهرداد محمدی هم اتاق هستند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار