نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضمن موافقت اولیه پارلمان محلی قزوین، شهرداری تفاهم‌نامه 500 میلیارد تومانی برای اجرای برخی پروژه‌های مهم شهر منعقد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در رابطه با اجرای موضوعات و پروژه‌هایی که در تفاهم‌نامه آورده شده، گفت :اجرای پروژه مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی و هتل با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به همراه اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت پروژه امامزاده حسین(ع)، تملک و انجام عملیات عمرانی برای احداث کاربری‌های تجاری فرهنگی، اقامتی و دیگر پروژه‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح در مکان‌های مختلف در متن تفاهم‌نامه آورده شده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اجرای پروژه تراموا بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در سطح شهر و اجرای تعدادی از پروژه‌هایی که از طریق انتشار اوراق مشارکت و صکوک تأمین مالی می‌شوند نیز، در تفاهم‌نامه اولیه گنجانده شده است.

فرخزاد با اعلام اینکه شورای شهر با کلیات لایحه موافقت کرد، ولی در کنار آن، شرایط دیگری را در متن لایحه گنجاند، ادامه داد: باید قبل از عقد قرارداد اصلی، برای هر یک از پروژه‌ها حتماً مصوبه شورا اخذ شود و اولویت‌بندی بر اساس پروژه‌های نیمه‌تمام و درآمدزا مدنظر قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورا بر درآمدزا بودن پروژه‌های لحاظ شده در تفاهم‌نامه تأکید داشتند، بیان کرد: تیم ویژه‌ای به منظور پیگیری و تعیین پروژه‌‌ها از سوی شهرداری تشکیل شود و در کنار این، نحوه تأمین مالی و اخذ وام نیز بررسی شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.