رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که جاهلیت آل سعود مسئله جدیدی نیست ،گفت: این رژیم در کنار جاهلیت آمریکا و دنیای غرب در ظاهر به اسم دفاع از حقوق بشر و آزادی‌های جنسی دست به کارهای کثیفی زده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران که امروز دوشنبه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با بیان این که بسیج و حرکت بسیجی فقط مربوط به دوران انقلاب نبوده است بیان کرد:‌ از صدر اسلام تا به امروز بسیج در همه صحنه‌ها حضور داشته و خود را نشان داده است.

چمران با اشاره به حادثه تلخ منا افزود: جاهلیت آل سعود مسئله جدیدی نیست و آل سعود در کنار جاهلیت آمریکا و دنیای غرب در ظاهر به اسم دفاع از حقوق بشر و آزادی‌های جنسی دست به کارهای کثیفی زده‌اند.

وی با بیان این که آن چه آل سعود انجام می‌دهد، از جاهلانه‌ترین تفکرات است، افزود: آن‌ها با این چهره به دنیا آمده‌اند و کارهای آن‌ها نشانه بی‌دینی و بی‌تفاوتی نسبت به اسلام است.

چمران با تأکید بر این که کارهای ناپسند آل سعود به هیچ عنوان قابل قبول نیست، یادآور شد: کار شاهزاده‌ای که با تکبر و خودپسندی از بین جمعیت عبور کرد و جان مردم هم هیچ اهمیتی برایش نداشت، نشان از آن دارد که آن‌ها جاهل هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بسیج عمومی و مردمی می‌تواند در مقابل تفکرات سیاسی کشورهایی از جاهلیت آل سعود حمایت و پشتیبانی می‌کنند، بایستند و به پیروزی برسند.

چمران در پایان با بیان این که بدنه مقاومت اقتصادی، اخلاقی ما بسیج است، تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای باشیم که جهش فکری و عملی ما در مقابل بی‌دینی‌ها باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کبری
۲۰:۲۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
واقعا حق با













واقعا حق بااقای چمران آل سعود در جاهلیت رتبه اول دارن پارسال حج واجب بودم به عینه جاهلیت را دیدم برای اونها جان انسانها ارزش نداره کثافت ولجن در سراسر وجودشان هم جسم وهم روح
آخرین اخبار