مجموع قراردادهای بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم، کمتر از قرار داد مساریچ مدافع 920 میلیونی فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: پس از پایان هفته هفتم لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان، آبی‌های خوزستانی با دریافت 3 گل به همراه ذوب آهن بهترین خط دفاع لیگ را تا این لحظه در اختیار دارند و این در حالی است که دیگر تیم خوزستانی، در قعر جدول حضور دارد.

فولاد با هدایت اسکوچیچ و کمپ 3 امتیاز هفت دیدار این فصل، حال و روز خوبی را سپری نمی‌کنند و با دریافت دوازده گل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به همراه پرسپولیس در اختیار دارند نکته حائز اهمیت این است که مجموع قرار دادهای چهار مدافع ثابت آبی های خوزستان 780 میلیون تومان است و رقم قرار داد مساریچ مدافع تیم ته جدولی فولاد 920 میلیون است.

خط دفاعی شاگردان ویسی در لیگ پانزدهم به شرح زیر است:

محمد طیبی: وی متولد 1365 در شهر بهبهان از توابع استان خوزستان است سال 2012 از نفت امیدیه به جمع شاگردان پپ وطنی اضافه شد.

این بازیکن درحال حاضر پس از خنیفر کاپیتان دوم آبی‌ها محسوب می‌شود و در بیشتر بازی‌های این فصل از مهره‌های تاثیر گذار تیمش بود. وی در این فصل شماره 2 آبی‌ها را بر تن می‌کند و قرار داد او 270 میلیون تومان است.

موسی کولیبالی: بازیکن 23 ساله اهل مالی استقلال خوزستان در این فصل عملکرد بی‌نقصی داشته است و زوج‌ خط دفاعی صلیبی در هفت دیدار نخست لیگ محسوب می‌شد.

وی در این فصل شماره پنج را بر تن می‌کند و قرار دادی 250 میلیونی را با این تیم امضا کرده است.
کولیبالی از سال 92 تا به حال در عضویت این باشگاه بوده است .

جلال عبدی: یکی از غیر بوی‌های استقلال در این فصل، عبدی است.
وی متولد 5/10/1372 از استان مازندران و شهر ساری است و فوتبال حرفه‌آی خود را از سال 93 و در باشگاه نفت مسجد سلیمان آغاز کرد و یکسال بعد به جمع آبی‌های خوزستان اضافه شد.

دفاع راست این روزهای استقلال خوزستان پس از 2 هفته نیمکت نشینی از هفته سوم به ترکیب اصلی تیم اضافه شد و بازی‌های درخشانی نیز در این فصل ارائه کرد. همچنین قرارداد این بازیکن 22 ساله در لیگ پانزدهم 160 میلیون تومان است.

دیگر مدافع شاگردان ویسی در لیگ پانزدهم عقیل کعبی است.
وی فصل گذشته در تیم فولاد نوین توپ می‌زد و پس از اجازه ندادن به این تیم برای حضور در لیگ برتر به جمع آبی‌ها پیوست . کعبی هم اکنون در پست دفاع چپ بازی می‌کند و تا به حال موفق شده در 720 دقیقه حضور در لیگ پانزدهم را برای خود ثبت کند. قرار داد این بازیکن 25 ساله با استقلال خوزستان 100 میلیون تومان است.

در مجموع بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم با 780 میلیون تومان بهتر شده است و این در حالی است که مجموع قرار دادهای خط دفاعی تیم قعر جدولی فولاد 2 میلیارد و 470 میلیون تومان است و حتی یک مدافع کروات این تیم به نام مساریچ 920 میلیون تومان از فولاد دستمزد می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار