فرماندار شهرستان اهر، از خرید 48 هزار تن گندم در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی، در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اهر گفت: از این میزان خرید گندم 45 هزارتن گندم خریداری شده مازاد برمصرف و 3 هزار تن هم گندم بذری می باشد.

وی، افزود: در سال گذشته به علت مساعد نبودن شرایط آب و هوایی میزان خرید گندم 7 هزار تن بود که امسال این میزان خرید به 48 هزار تن رسیده است.

فرماندار شهرستان اهر، بر دوگانه سوز بودن نانوایی های شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: در ایام سرد سال و به خصوص فصل زمستان به علت افت فشار گاز و یا قطعی گاز در موارد بحرانی باعث تعطیلی نانوایی ها می شود که مردم در تهیه نان مصرفی با مشکل روبرو می شوند.

وی، همچنین خواستار استفاده از ترازوهای استاندارد در نانوایی ها به علت توزیع کیلویی نان، از سوی نانوایان شهرستان اهر شد و افزود: از اداره کل استاندارد نیز انتظار داریم با بازرسی های دوره ای از استاندارد بودن این ترازوها مطمئن شوند.

عابدی، همچنین خواستار افزایش بیش از حد بازرسی ها از نانوایی های شهرستان اهر از سوی اعضای کارگروه آرد و نان شد و افزود: انتظارمان این است هنگام مشاهده تخلف از سوی نانوایان بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی شود.

 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.