جودوکارتیم ملی کشورمان اظهار کرد: تا زمانی که پزشک در اردوهای تیم ملی حضور ندارد برای مصدوم نشدن به خدا توکل می‌کنیم.

محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازگشت به اردوهای تیم ملی جودو بیان کرد: بعد از مدتی دوری از جودو برای نخستین بار است که به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوم.

خوشبختانه جودوکاران برای حضور در مسابقات پیش رو مثل ارتش های جهان، جایزه بزرگ اوظبی و قهرمان نوجوانان و جوانان آسیا از انگیزه و روحیه برخوردار هستند.

وی ادامه داد: همین روحیه و امید مسیر جودوکاران را برای درخشش در مسابقات پیش رو هموار می‌کند شرایط در اردوها رو به بهبودی است و اگر مسئولان حمایت بیشتری از ورزشکاران این رشته داشته باشند کسب نتایج خوب دور از دسترس نیست.

جمالی در خصوص عدم حضور پزشک در تمرینات تیم ملی بیان کرد: جودو ورزشی است که درگیری در آن زیاد می‌باشند. همین درگیری‌ها احتمال آسیب دیدگی جودو کاران را افزایش می‌دهد. به همین دلیل حضور پزشک و فیزیوتراپ در تمرینات تیم مل ضروری است در حال حاضر با محروم بودن از حضور پزشک در تمرینات برای مصدوم نشدن تنها به خدا توکل کرده و برای این دست به دعا برمی‌داریم.

جودوکار وزن -90KG کشورمان درباره علت خداحافظی از اردوهای تیم ملی اظهار کرد: درمورد آن خداحافظی صحبتی ندارم و این مسئله مربوط به گذشته است اما در حال حاضر با مهیا شدن شرایط از روحیه خوبی برای افتخار آفرینی در تیم ملی برخوردارم. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته و به کسب سهمیه المپیک در مسابقات پیش رو امیدوارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جمالی ، جودو ، تیم ملی جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار