هر گونه مذاکره با قطبی و قلعه نویی از طرف مسئولان تراکتورسازی رد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج ضعیف این روزهای سرخ پوشان تبریزی و بازی های ضعیف و دور از ذهن این تیم حسابی تبریزی‌ها را کلافه کرده است. و این رویه بازار شایعات پیرامون این تیم را داغ داغ کرده است.

پیرمرد احساساتی این روزهای فوتبال آذربایجان در اندیشه خواهد بود که به هر صورتی که شده‌از برون رفت و بحران خارج شود اما باخت مقابل پرسپولیس آن هم در تبریز و در جلو دیدگان 30 هزار تماشاگر پر شور تبریزی گرچه با تشویق فراوان تبریزی ها توام شد اما خبر از نیمکت لرزان این تیم می‌دهد و شاید عنوان شود که دیگر تونی قبله آمال تبریزی‌ها و تراکتور نیست.

پس از باخت تراکتور مقابل پرسپولیس از چهره مردم این شهر می‌توان فهمید که غم عمیقی را در دل دارند و باید مسئولان سرخ‌های تبریزی راهی بیابند و یا اینکه به فکر ترمیم این تیم و ساختن تراکتوری نو باشد در صحبتی که با مردم تبریز صورت دادیم آنها به هر قیمتی که شده می‌خواهند تراکتور نتیجه بگیرد زیرا تنها دلخوشی مردم وجود تراکتور بوده است.

تونی اولیویرا تونی پرتغالی یکی از مربیان خوب فوتبال تراکتورسازی بوده که هر بار که هدایت این تیم را به عهده گرفته موفق بوده اما شاید این بار دیگر این اتفاقات رخ ندهد و آیا تونی می‌تواند تراکتور تیم محبوب تبریزی‌ها را از ورطه ضعف نجات دهد شاید دیگر تونی محبوب تبریزی ها نیست مگر اینکه پیرمرد احساساتی راه چاره‌ای بیندیشی جایگزین تونی کیست؟ ناجی تراکتور چه کسی خواهد بود؟!

نتایج ضعیف و دور از ذهن تراکتوری ها بدون شک بدون پیامد نخواهد بود و شاید در آینده نزدیک منتظر وقوع حوادث و اتفاقاتی در این تیم باشیم شاید تونی جای خود را به کسی دیگر بدهد و اینکه حواشی و شایعات فراوان در تیم بوجود آید که همگی ناشی از نتایج اخیر سرخ‌های تبریز بوده است.

** این روزها نه خطیبی ، نه ابراهیم زاده

نه قلعه‌نویی، نه پیروانی، نه کاظمی و نه کریمی و هیچ کس دیگر نمی‌تواند ناجی تراکتورسازی باشد بلکه تراکتورسازی باید با همین داشته ها مسیر موفقیت را پیدا کند.

** نتایج تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی از 7بازی انجام داده فقط موفق به کسب 7امتیاز شده که در رده دهم لیگ پانزدهم قرار دارد تونی با این تیم فقط موفق به کسب یک برد شده انهم در مقابل تیم همشهری یعنی گسترش فولاد که نمی‌تواند کارنامه درخشانی باشد.

** صدای پای قطبی در تراکتور

شایعاتی پیرامون تیم حکایت از حضور قریب‌الوقوع افشین قطبی می‌دهد آیا حضور افشین قطبی می‌تواند واقعیت داشته باشد؟ و آیا هواداران می‌توانند با تونی خداحافظی کرده و سکان هدایت تیم‌شان را به فرد دیگری واگذار کنند؟

باید دید که سکان هدایت این تیم تبریزی را چه کسی به عهده می‌گیرد تونی یا ..... باید دید

در گفتگویی که با برخی مسئولان تراکتورسازی داشته‌ایم حضور قطبی یا قلعه‌نویی در تراکتورسازی تکذیب کرده است.

** حاج‌باقر: مذاکره ای با قطبی صورت نگرفته است

مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مذاکره تراکتوری‌ها با قطبی گفت: بدون شک مذاکره با قطبی صورت نگرفته و نامه‌ای ارسال نشده است.

وی در ادامه افزود: هواداران تراکتور دو فاکتور مهم را مدنظر قرارداده‌اند یکی فاکتور اخلاق و دوم تراکتور که بطور حتم با وجود قطبی این دو فاکتور محقق می‌شود.

حاج باقر در خصوص واکنش هواداران به حضور قطبی در تیم تراکتور گفت: باید عنوان کنم من هیچ واکنشی نشنیده‌ام.

** شهریاری: حضور قطبی و قلعه‌نویی در تراکتور دروغ و شایعه است

کاظم شهریاری به نقل از سعید عباسی در خصوص وضعیت تونی گفت: عباسی مدیرعامل تیم بارها و بارها اعلام کرده که با قاطعیت از تونی حمایت می‌:نیم و بدین ترتیب حضور کسی غیر از تونی صحت ندارد.

وی بایان کرد: حضور و مذاکره با قلعه‌نویی و قطبی و سایر گزینه‌ها شایعه و دروغ بوده و صحت ندارد.

باید دید که آیا تونی اولیویرا عهده‌دار سکان هدایت سرخ‌های تبریزی خواهد بود و یا اینکه پیرمرد این روزهای فوتبال تبریز زمستان برفی تبریز را نخواهد دید؟

گزارش: سید مهران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار