محمد علی نبی پور، فرماندار جدید گناباد در حضور معاون استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پور در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی و از خدمات موسی الرضا صائمی فرد تقدیر شد.

سید محسن صادقی در این مراسم گفت: انتقال آب از چابهار به این استان یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: احداث خط ریلی چابهار به مشهد نیز از دیگر طرح های دولت یازدهم است که اجرای آن از سوی چابهار آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اولین نتیجه مذاکرات مزبور ایجاد اختلاف اساسی میان سیاستمداران آمریکا و کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و برخی دولت های مرتجع عرب و همچنین واگرایی و افسردگی مخالفان نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور است.

صادقی همچنین لغو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و به رسمیت شناختن حق استفاده از انرژی هسته ای توسط ایران را دیگر دستاورد مذاکرت هسته ای برشمرد.

نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اشتباه است که تصور کنیم می شود کشور را با یک تفکر و بینش اداره کرد بلکه باید از همه فرهیختگان و سلایق که داخل نظام هستند استفاده کرد.

حجت الاسلام محمد رجایی افزود: پروژه های مهمی در سالهای گذشته برای توسعه این شهرستان آغاز شده که نیاز به اتمام آنها از جمله تکمیل فرودگاه، تکمیل باند دوم جاده گناباد - مهنه، احداث جاده گناباد - خواف، تکمیل جاده های گناباد - فردوس، گناباد - کریمو و احداث باند دوم جاده گناباد - بجستان می باشد.

امام جمعه گناباد نیز گفت: همدلی و همزبانی می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را رفع کند.

حجت الاسلام صادقی افزود: شهرستان گناباد با مشکلاتی از قبیل بیکاری، افزایش طلاق، بی آبی و مهاجرت روبرو است که برای کاهش آنها در وهله نخست باید با هم فکری و هم اندیشی تدابیر مناسب اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.