در راستای هم افزایی در پیاده سازی و استقرار استانداردها،تفاهم نامه مشترکی بین ادارات کل تعزیرات حکومتی استان و استاندارد استان زنجان منعقد و به تأیید مدیران کل رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:پس از برگزاری جلسات کارشناسی در خصوص بررسی راه کارهای افزایش همکاری مشترک فی مابین تعزیرات حکومتی و اداره استاندارد استان در راستای هم افزایی در پیاده سازی و استقرار استانداردها،تفاهم نامه مشترکی بین ادارات کل تعزیرات حکومتی استان و استاندارد استان زنجان منعقد و به تأیید مدیران کل رسید.

ممیزی افزود:برپایی و انجام گشت های مشترک سیار بمنظور تعطیلی واحدهای فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد که تولیدات آنها از نظر ایمنی مضر می باشد،انجام بازرسی در سطح استان و برخورد با واحدهای صنفی که اقدام به عرضه،نگهداری به قصد فروش کالا بدون علامت استاندارد ایران و ارائه خدمات بدون تأیید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می نمایند از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

وی نظارت بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش در دوره ضمانت (گارانتی) در صورت ارتکاب تخلف از سوی فروشندگان برابر مقررات قانون نظام صنفی؛ ورسیدگی به تخلفات اصناف،دارندگان و بهره برداران وسایل اوزان و مقیاس را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.