بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عزمی راسخ در اولین گام در حوزه بانوان با انتصاب شاهسوند به عنوان معاونت امور بانوان پایه گذار همایش نقش زن در سلامت اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اولین جلسه معاونت بانوان بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرزندان پاسارگاد با حضور اکثریت اعضاء از جمله راستینه ریاست بنیاد،,محمدرضا کاشانی پور مشاور ارشد ،کارشناسان ارشد روانشناسی و دکترا ی علاقمند به فعالیت های پیشگیری در محل دفتر این بنیاد تشکیل گردید.

در این جلسه مصطفی راستینه رییس بنیاد با توجه به اهمیت حضور بانوان در جامعه طبق منویات مقام معظم رهبری و نقش کلیدی آنان در جامعه را متذکر گردید و خواهان حضور گسترده بانوان در این فعالیت های اجتماعی شد و سرکار خانم شاهسوند را به عنوان معاونت امور بانوان و عضو شورای راهبردی منصوب کرد..

سپس خانم دکتر شاهسوند ضمن بیان اهمیت موضوع و نیاز به عملیاتی شدن فعالیت های حوزه بانوان در گام نخست برگزاری اولین همایش نقش زن در سلامت اجتماعی را اعلام و اهم برنامه های خود را تشریح کرد.

سپس اعضاء ضمن معرفی خود و توانمندی های موجود جهت توسعه فعالیت های بنیاد، ضمن بررسی راهکار های همکاری با سایر معاونت ها به تبادل نظر در خصوص آسیب های اجتماعی در حوزه زنان پرداخته ضمن قبول مسولیت به توافق رسیدند تا در غالب کارگروه های مختلف به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار