عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:محمد بنا با رویکرد بسیار خوب و مثبت برای کمک به کشتی فرنگی قبول مسئولیت کرده که از بازگشت او بسیار خوشحال هستم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی  و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بلافاصله جلسه شورای فنی برای بررسی وضعیت موجود با حضور اعضاء برگزار شد که خوشبختانه این نشست خروجی بسیار خوبی داشت.
وی در پاسخ به این سوال که در جلسه شورای فنی چه گذشت اظهار داشت:به هر صورت تصمیمات گرفته شده که مصوباتش به صورت رسمی اعلام شد و بعد از آن نیز محمد بنا برنامه های خود را برای حضور در رقابت های آتی و در نهایت المپیک ارائه کرد،اعضای شورا نیز با استقبال از قبول مسئولیت بنا به عنوان سرمربی تیم ملی،در خصوص مباحث و برنامه های مطرح شده تبادل نظر کردند.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران با اشاره به انگیزه،رویکرد خیلی خوب و مثبت محمد بنا عنوان کرد:همانطور که گفتم جلسه شورای فنی بسیار خوب و مفید بود محمد بنا در این نشست با بیان این که همه جوره شورای فنی را قبول دارد،فرآیند را پذیرفت و اظهار داشت؛از این که شورای فنی من را انتخاب کرد از آنها تشکر می کنم و دوست دارم آنها تیم ملی را همراهی و کمک کنند تا در المیپک 2016 بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد:اعضای شورای فنی نیز که از استخوان خرد کرده های کشتی هستند به خوبی صحبت های بنا را درک کردند و به اتفاق همه قول دادند ضمن همراهی و حمایت برنامه های تیم ملی تلاش کنند تا کادر فنی و کشتی گیران در آرامش و بدون حاشیه خود را برای میدان بزرگ المپیک آماده کنند.
مشتاقی در ادامه با تشکر از کادر فنی قبلی تیم ملی گفت:وظیفه خودم می دانم از زحمات احد پازاج که به خاطر کشتی مسئولیت خود را در استان اردبیل رها کرد تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم،انصافاً او همه تلاش خود را برای موفقیت کشتی انجام داد که ضمن خسته نباشید برای این قهرمان ارزنده کشورمان آروز می کنم وی در پست های جدید نیز موفق و سربلند باشد.
عضو شورای فنی در خاتمه خاطرنشان کرد:مطمئن باشید با همدلی و از خودگذشتگی رسیدن به قله های پیروزی سهل و آسان خواهد شد به همین منظور نیز از همه  اهالی کشتی از کشتی گیر،مربی،پیشکسوت گرفته تا تمامی دوستداران ورزش اول کشور تقاضا دارم در این مدت باقی مانده تا بازی های المپیک دست به دست هم دهند تا کشتی که ریشه در فرهنگ و تاریخ ما دارد همچون المپیک لندن با کسب مدال های رنگارنگ بتواند بار دیگر افتخار آفرینی کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار