رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی از راه‌اندازی مرکز تحقیقات و نوآوری در این واحد خبرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فاضل لاریجانی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با اشاره به دستاوردهای جلسات و ملاقات‌های اخیرش با رئیس دانشگاه و معاون آموزشی بیان کرد: به پیشنهاد دادکان معاون ورزشی دانشگاه امکان برگزاری مسابقات ورزشی سراسری کشورهای گروه هشت به میزبانی واحد آیت‌الله آملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش قلب بحث تجاری‌سازی را مساله خلاقیت و نو آوری دانست و تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم این واحد در سال‌های اخیر توجه به موضوع تجاری‌سازی بود.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر واحد آیت‌الله آملی به خاطر توجه به خلاقیت دانشجویان گفت: یکی از برنامه‌های خوب این واحد که برای نخستین بار صورت گرفت همین دوره "چگونه مخترع شویم” بود.

وی با بیان اینکه نخستین بار ایده راه‌اندازی مرکز تحقیقات و مدیریت و نوآوری توسط این واحد ارایه شد، اظهار کرد: هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با راه‌اندازی مرکز تحقیقات و مدیریت و نوآوری در واحد آیت‌الله آملی موافقت کرد.

لاریجانی با بیان اینکه در عصر ارتباطات و پیشرفت‌های شگرف برای کسب علم، دانش و رشد فکری و اجتماعی و معنوی، انسان نیاز به برنامه‌ریزی دارد، تاکید کرد: برنامه‌ریزی دقیق جزو مهمترین عوامل در موفقیت و انجام پروژه‌های مؤثر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی برای نخستین بار به شکل بسیار مناسبی در این واحد دانشگاهی صورت گرفت، گفت: اعضای گروه برنامه‌ریزی که این کار مهم را به نحو احسن به اتمام رساندند.

لاریجانی با بیان اینکه در روزهای اخیر بخشنامه داخلی را برای همه معاونان و مدیران دانشگاه صادر کرده است، گفت: صدور این بخشنامه برای پاسخگویی مناسب به دانشجویان و حل مشکلات اداری از سوی قسمت‌ها بوده است.

وی همچنین در باره همراهی با دانشجویان و خانواده‌ها درباره نحوه پرداخت شهریه دستوراتی صادر کرد و گفت: به نحوی عمل شود که دانشجویان به خاطر مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز نمانند و نهایت همراهی با آنها صورت گیرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.