تنیسورها برای امتیاز به جونیور می‌آیند نه پول

نفرات صعود کننده به مراحل بالاتر در مسابقات آی تی اف جونیور به جای جایزه نقدی، فقط امتیاز می‌گیرند.

تنیسورها برای امتیاز به جونیور می‌آیند نه پولبه گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابتهای تنیس زیر 18 ساله های جونیور اصفهان در جدول اصلی پیگیری شد و 5 تنیسور از ایران به مرحله بعد این مسابقات صعود کردند.
 
در این دوره از مسابقات که در مجموعه بیست و دو بهمن ارتش اصفهان برگزار می شود حضور چشمگیر تنیسورهای ایرانی و خارجی باعث افزایش سطح این رقابتها شده است، تنیسورهایی که برای افزایش رنکینگ خود در این مسابقات حضور یافته‌اند اما باید ببینیم این تورنمنت با حضور انبوه شرکت کنندگان چه امتیازی برای تنیسورها در پی خواهد داشت؟
 
طبق قوانین فدراسیون جهانی تنیس مسابقات آی تی اف جونیور در بخش انفرادی امتیازات بالایی را برای شرکت کنندگان دارد.
 
در بخش انفرادی این تورنمنت به نفر اول 30 امتیاز، به نایب قهرمان 20 امتیاز، به شرکت کنندگان در نیمه نهایی 15 امتیاز، در یک چهارم نهایی 10 امتیاز و در یک هشتم نهایی 5 امتیاز به تنیسورها داده می شود که این می تواند به ارتقاء رنکینگ تنیس بازان کمک فراوانی کند، اما در بخش دو نفره این امتیازات به مراتب کمتر خواهد بود.
 
به قهرمان این تورنمنت در بهش دو نفره 20 امتیاز، به نایب قهرمان 15 امتیاز، حضور در نیمه نهایی 10 امتیاز و برای مرحله یک چهارم 5 امتیاز به هر تیم داده خواهد شد.
 
محسن خداپرست سرداور این مسابقات در خصوص جایزه اهدایی به نفرات برتر آی تی اف جونیور گفت: تورنمنت‌های آی تی اف جونیور جایزه نقدی برای تنیسورها نخواهد داشت و طبق قوانین بین‌المللی تنیس ارزش جایزه غیر نقدی نیز نباید بیش از 700 دلار باشد و تنیسورها برای کسب امتیاز به این رقابتها پا می گذارند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیسور ، جونیور ، خداپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار