سرپرست باشگاه پرسپولیس به برانکو قول پرداخت پول به بازیکنان در پایان هفته یا ابتدای هفته آینده داد.

سرخپوشان پولدار می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس با جذب اسپانسر در حال برطرف شدن است، باشگاه پرسپولیس قرار که بخشی از مطالبات بازیکنان را تا پایان هفته یا ابتدای هفته آینده پرداخت کند.

به هر حال اگر کارهای بانکی دچار مشکل خاصی نشود پرداخت مطالبات اواخر هفته صورت می‌گیرد و در غیر این صورت پرداخت‌ها در  ابتدای هفته آینده انجام می‌شود.

گفتنی است دیدار طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیر عامل یکی از اپراتورهای همراه در نمایشگاه تلکام در همین راستا صورت گرفته است.

احکام کمیته داوران، مدرک برانکو

برانکو باید مدارک و مستنداتش را سه شنبه هفته آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدهد.

گفته می‌شود برانکو برای اثبات حرفهایش قرار است از احکام کمیته داوران نسبت به محرومیت داوران بازی‌های پرسپولیس مقابل حریفانش استفاده کند.

به هر حال برانکو از احکام کمیته داوران نمی‌تواند بهره چندانی ببرد چرا که داوران چند بازی استقلال هم با وجود برتری این تیم محروم شدند.

حمله دوباره درخشان به برانکو

برانکو در  مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که پرسپولیس با وجود عدم نتیجه  گیری خوب بازی می‌کند و هواداران راضی هستند. درخشان نسبت به مصاحبه برانکو واکنش نشان داده است.

وی بیان کرده که نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم خوب بسته نشده است.

مدیریت طارمی به برانکو سپرده شد

مهدی طارمی در  چند روز گذشته گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده بود و باشگاه پرسپولیس برای اینکه این بازیکن تمرکزش  را از دست ندهد تدابیری اندیشیده  است.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت طارمی را جریمه کند اما برانکو مانع این کار شد.

به هر حال طاهری، مدیریت طارمی را بر عهده برانکو قرار داده تا اعمال و رفتارش را کنترل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رانکو ، طاهری ، طارمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار