فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند استان فارس از دستگیری هشت عضو یک شرکت هرمی تحت عنوان "سیمرغ" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی رزمجوئی" گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری افرادی در قالب یک شرکت هرمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با ورود به محل فعالیت و مخفیگاه این شرکت هرمی، 8 عضو این شرکت کلاهبردار را که با نام "سیمرغ" فعالیت می کردند، دستگیر کردند.

سرهنگ رزمجوئی افزود: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این افراد 9 عدد گوشی تلفن همراه، یك دستگاه كیس كامپیوتر و تعدادی فرم بیو گرافی برای اغفال جوانان جهت عضو شدن در این شرکت کشف شد.

وی در خصوص نحوه فعالیت این شرکت گفت: اعضای این شرکت هرمی یك نفر زن و 7 نفر مرد بودند كه با ترفند های مختلف و با راه اندازی غیر قانونی شبكه بازار یابی سیمرغ به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می کردند.

رزمجوئی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند در پایان به فعالیت شرکت های هرمی با عناوین مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: افراد در این سیستم‌ به طمع پول‌دار شدن وارد شبکه می‌شوند كه به شهروندان توصیه می شود فریب افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و فعالیت های اقتصادی خود را با شركت های معتبر انجام دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.