رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: مأموران انتظامي اين استان رشوه 104 ميليون و 100 هزار ريالي را رد و مراتب را ضميمه پرونده كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا صادقي گفت: گشت خودروي مأموران يگان امداد شهرستان شيراز هنگام گشت زني در يكي از خيابان ها به يك نفر عابر پياده مظنون كه در بازرسي بدني از وي مقدار تقريبي ۸۰  گرم هروئین كشف مي كنند.

وي ادامه داد: متهم جهت رهایی از چنگال قانون مبلغ 100 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد مي دهد كه مأموران ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه و متهم را به كلانتري انتقال مي دهند.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: مأموران انتظامي بخش "جويم" شهرستان لارستان نيز يك دستگاه خودرو پژو 405 را متوقف و در بازرسي از آن 794 ثوب انواع پوشاك قاچاق كشف و راننده و سرنشيبن خودرو را دستگير كردند.

سرهنگ صادقي افزود: متهمان جهت رهايي از قانون مبلغ چهار ميليون و 100 هزار ريال وجه نقد به عنوان رشوه پيشنهاد دادند كه مأموران صحيح العمل با رد آن، مراتب را صورتجلسه كردند.

وي با تقدير و تشكر از ماموران متعهد و وظيفه شناس گفت: شهروندان هر گونه تقدير، پيشنهاد و انتقاد از عملکرد مأموران پليس را با شماره تلفن 197 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.