مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: استان قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این آمار 260 نفر دانش‌آموز هستند که درس ایثار و شهادت را به آحاد جامعه آموختند.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: استان قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این آمار 260 نفر دانش‌آموز هستند که درس ایثار و شهادت را به آحاد جامعه آموختند.

 غلامرضا حقایق‌پور افزود: نظام امروز چشم امید به دانش‌آموزان دارد تا آینده ایران را با بهره‌گیری از سیره شهدا و ادامه دادن راه آنان بهتر از گذشته بسازند.

حقایق‌پور با بیان اینکه دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، اضافه کرد: دانش‌آموزان امروز با بهره‌گیری از این فرهنگ می‌توانند در رویارویی با دشمن و تهاجمات فرهنگی پیروز باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران با روحیه ایثار و شهادت توانستند در جنگ به پیروزی برسند، عنوان کرد: امروز نیز دانش‌آموزان با این روحیه می‌توانند در عرصه تعلیم و تربیت موفق باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.