فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج) گفت: امتناع آل سعود از عذرخواهی و عدم هم‌دردی آنان با زائران خانه خدا، بیانگر بی‌توجهی آنان به سرنوشت انسان‌ ها است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار محمد شاهرخی در جلسه مجمع بسیج اقشار شهرستان آبیک که امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به جان باختن زائران خانه خدا درحادثه مصیبت بار منا این جنایت را از بی کفایتی آل سعود دانست و افزود: حکومت عربستان باید مسئولیت این فاجعه مصیبت بار را بپذیرد و از ملت های مسلمان عذرخواهی کند.

وی در ادامه استفاده از خرد جمعی و فکری اندیشمندان و نخبگان جامعه  را برا ی پیشبرد اهداف ضروری دانست و گفت: احساس مسئولیت و روحیه تعاون باید درجامعه ایجاد شده و افراد جامعه باید در توسعه ابعاد مختلف گام‌های مؤثری بردارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل مجامع بسیج، ایجاد تشکیلات موازی تصمیم‌گیری در جامعه نیست، تصریح کرد: مجامع بسیج به عنوان مجموعه‌ای برای تصمیم‌سازی تشکیل شده تا نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه از پنجره دیگری، مسائل و مشکلات جامعه را در معرض دید مسئولان قرار داده و مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: مجمع بسیج اتاق مشورتی کمک برای تصمیم‌گیری مشکلات جامعه است که علاوه بر مسئله اجتماع دراین مجمع، هر یک از قشرهای بسیج برای دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف و تحقق اهداف قشر باید به نحو احسن نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.