هر چند شنیده‌ها خبر از کسر امتیاز تیم فوتبال تراکتور سای به دلیل پرداخت نکردن مطالبات تونی و شکایت این سرمربی مسئولان این موضوع را رد کردند.

ادامه سریال حواشی در سرخ‌‌های تبریز/ خطر کسر امتیاز و سقوط تراکتور سازانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات تراکتور سازی تبریز تمامی ندارد و هر روز شاهد اتفاقات و حوادث جدیدی در این تیم هستیم،‌شاید  با نگاهی دقیق بتوان این فصل تیم تراکتور سازی را پر حاشیه ‌ترین تیم لیگ نامید حتی این تیم گوی سبقت را از سرخابی‌های پایتخت ربوده است و به حاشیه دار ترین تیم در این هفته‌ها تبدیل شده است.

در حالی این تیم بزرگ تبریزی با هواداران پر شور برای حضور در مسابقات جام حذفی و آسیا و لیگ برتر خود را‌ آماده کنید و همه به فکر تقویت این تیم باشند اما حواشی یک پس از دیگر دامن این تیم را گرفته و هنوزم که هنوز است.

قصد رها کردن این تیم را ندارند تراکتور با قدمتی چندین ساله تاکنون چنین اتفاقاتی را به خود ندیده است شاید این سوال مطرح باشد همه این حواشی‌ها از کجا نشات گرفته می‌شود؟! چرا مسئولان بر روی این حواشی مدیریت نمی‌کنند.

 تراکتور در آستانه خطری بزرگ

 در این هفت هفته از مسابقات لیگ تراکتور اتفاقات ریز و درشت زیادی را از سر گذرانده است از غیبت تونی گرفته تا شکایت وی از تراکتور سازی تبریز تونی، پیرمرد این روزهای تبریزی‌ها به فیفا  شکایت کرده و خواهان طلب خود است، و البته اولیویرا دو سال پیش هم شکایتی به همین مضمون داشته که اعلام شده تا پایان هفته اگر طلب وی پرداخت نشود از تراکتور کسر امتیاز می‌شود.

خلاصه اینکه تراکتور سازی در آستانه یک خطر بزرگی قرار دارد خطری که می‌تواند به ضرر تیم پر هوادار تبریز باشد تیمی که به زحمت توانسته 7 امتیاز را بدست آورد اگر امتیازاش‌ را از دست دهد چه بسا به رده‌های پایین‌ جدول نزول کرده و با توجه به نتایج نه چندان خوب خطر سقوط را احساس می‌کند تبریزی‌ها در مقابل چه پاسخی خواهند داشت؟!

 واکاوی مصاحبه ذوالفقاری

شاید واکاوی صحبتهای ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی بتواند ما را به این واقعیت نزدیک کند که گفته‌های او در مورد تونی درست است.

اگر چه واکنشهای تندی به همراه داشت اما تأمل در خصوص این گفته سرپرست شاید به صدق در کلام نزدیک کند. ایوب ذوالفقاری در مصاحبه یکشنبه هشتم شهریور امسال اعلام کرد.

ذوالفقاری بیان کرد: شخص تونی بارها و بارها برای گرفتن طلب از تیم تراکتورسازی به مسئولان fifaشکایت کرده است در حالی که وی آدم خوب و دلسوز فوتبال تبریز شده و من شدم آدم بد.امیدوارم مردم تبریز بدانند تونی رفتنی است و در نهایت متوجه خواهند شد دوست و دشمن چه کسی بوده است. اگر خبر شکایت تونی به فیفا واقعیت داشته باشد بطور حتم گفته‌های ذوالفقاری درست است.

خلاصه اینکه باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد  و چه اتفاقاتی در این تیم پرهوادار تبریزی می‌آید.

** صحت و سقم شکایت تونی به FIFA و کسر امتیاز

البته با توجه به رسالت خیری و اینکه آیا خبر شکایت تونی به فیفا صحت دارد یا نه با مسئولین این تیم پرهوادار تبریزی صحبت کرده‌ایم که به شدت این مسئله را رد کردند و حتی اعلام کردند که پرداختن به شایعات و حواشی جزء ضربه زدن به تراکتور نمی‌تواند پیامد دیگری داشته باشد.

**شهریاری: کسر امتیاز از تراکتور شایعه‌ای بیش نیست

کاظم شهریاری در خصوص شکایت تونی به فیفا و اینکه از این تیم امتیاز کسر می‌شود اظهار کرد:من تعجب می‌کنم که این خبرها از کجا آمده است و منشأ چنین حرفهایی از کجا نشأت گرفته می‌شود.

شهریاری ادامه داد: اینکه سرمربی تیم تراکتورسازی خواهان کسر امتیاز از تیم خودش باشد واقعا خنده‌دار است.

وی بیان کرد: واقعا بعضی شایعات آنقدر کذب است که فکرکردن در مورد ان دود از سر آدم خارج می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی اشاره کرد: زمانی مربی شکایت می‌کند که با مسئولان اختلاف شدیدی داشته باشد و یا اینکه از تیمی جدا شده باشد شما می‌دانید تونی به آب و آتش زده تا این امتیازات را جمع کرده حال اینکه بخواهد امتیاز از تیم تراکتورکسر شود.

وی یاداور شد: خلاصه اینکه این روزهای تلخ تراکتور هم سپری می‌شود زمستان می‌رود و "روسیاهی به دیگ می‌ماند" و من امیدوارم که هواداران شاهد تونی و روزهای خوب تراکتور سازی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار