در هفته دوم مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان اصفهان 24 گل در سه بازی از خط دروازه ها گذشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان اصفهان با انجام سه دیدار در مجموعه ورزشی کارگران پیگیری شد که در اولین بازی تیم نسل فردا مقابل خبرگزاری ایمنا تن به تساوی 2 بر 2 داد. آبی پوشان نسل فردا تا دقایق پایانی 2 بر 1 از حریف خود پیش بودند که روی یک اشتباه بازی برده را با تساوی عوض کردند.

برای تیم نسل فردا شهرام سلطانی موفق شد هر دو گل را به ثمر برساند و گلهای ایمنا نیز توسط احسان بعیدی و سیدحسین حسینی به ثمر رسید. در ادامه این رقابت ها نسل فردا باید با صداوسیمای الف دست و پنجه نرم کند. در تیم نسل فردا پژمان سلطانی، سعید واعظ، شهرام سلطانی، داود کیانی، داریوش کیانی، حمید معانی و مهدی محمد پور به میدان رفتند.

در بازی دوم شب گذشته نیز تیم ایپس در یک بازی پرگل با حساب 7 بر 3 از سد صداوسیمای ب گذشت. برای تیم ایپس امیرحسین احتشامی(2 گل)، محمد نطنزی(2گل)، مرتضی زارعی، حسین قبانچی و محمد خرمیان موفق به گلزنی شدند و محمد کریمی، غلامرضا قائدی و رسول حاج هاشمی گلهای تیم صداوسیما را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی دو تیم برنامه نود و میدان نیوز به مصاف هم رفتند که تیم نود با نتیجه 6 بر 4 حریفش را شکست داد. گلهای تیم نود را احسان عبدالهی (4گل) و مهدی اسماعیلی(2گل) به ثمر رساندند و برای میدان نیوز محمدحسین مامن پوش (2گل)، محمدحسن مامن پوش و محمد سیبندی موفق به گلزنی شدند.

در حاشیه این مسابقات از سوی سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، از عبدالله هاشمی، اصغر قلندری و مهدی جانی پور که از اساتید خبر و عکاسی هستند تجلیل به عمل آمد. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: فوتبال ، جام ، شهدای ، رسانه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.