هادی نوروزی (۲۸ تیر ۱۳۶۴ در بابل - ۹ مهر ۱۳۹۴) سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را دارد. او در تاریخ ۹ مهر ماه ۹۴ بر اثر ایست قلبی در گذشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان : هادی نوروزی ، متولد سال 1364 در بابل است . وی در فصل ۸۵–۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند.

ملی پوش بابلی سرخپوشان پایتخت درگذشت

ملی پوش بابلی سرخپوشان پایتخت درگذشت
 

پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۸۸–۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند.


ملی پوش بابلی سرخپوشان پایتخت درگذشت


در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.



ملی پوش بابلی سرخپوشان پایتخت درگذشت


وی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی فوت کرد. نوروزی که تنها ۳۰ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه‌ای در پی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح ۹ مهر بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.


ملی پوش بابلی سرخپوشان پایتخت درگذشت


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۲۱:۴۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۴
بااینکه استقلالیم ولی خیلیییییییی متاثر شدم خیلی خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۰:۴۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۴
ضایعه از دست دادن بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی مرحوم هادی نوروزی را به خانواده محترم ودوستداران ورزش مازندران جامعه ورزشی کشور تسلیت عرض مینمایم .بیائیم تا زنده هستیم قدر یه را بدانیم سنگ قبر احساس ندارد.