مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برپایی 21 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، غلام‌رضا علی‌پور امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه نیایش این شهرستان به‌مناسبت جشن عاطفه‌ها، بیان کرد: جشن عاطفه‌ها یکی از جشن‌های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای بازگشایی مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند هر سال برگزار می‌شود.

وی افزود: آمل یکی از شهرهای شاخص در عرصه یاری‌رسانی و کمک‌رسانی به هم‌نوعان است که مردم این شهرستان در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

علی‌پور با تاکید بر اینکه امسال تعداد 21 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در مهر ماه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امسال این جشن بزرگ با شعار "مهر در انتظار هم‌دلی" با توجه به منویات و تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت؛ سال هم‌دلی و هم‌زبانی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل تاکید کرد: تعداد 18 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان ثابت بوده و سه پایگاه هم به‌صورت سیار کمک‌های مربوط به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را جمع‌آوری کردند.

این مسئول متذکر شد: علاوه بر اداره آموزش و پرورش در این شهرستان نهادهایی همانند سپاه پاسداران و سازمان بسیج دانش‌آموزی تلاش زیادی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها با اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل دارند.

علی‌پور بیان کرد: پاکت‌هایی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس توزیع شده است تا افراد مشغول به تحصیل با یاری والدین و فرهنگیان در کمک به دانش‌آموزان نیازمند بکوشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: همچنین افراد علاقمند و خیرخواه می‌توانند با شماره‌گیری #3333*733* از طریق تلفن همراه به یاری دانش‌آموزان نیازمند و مستمند بشتابند.

این مسئول اظهار کرد: کمک‌هایی که در جشن عاطفه‌ها از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس جمع‌آوری می‌شود با اختصاص مبلغ تشویقی از سوی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان جهت خرید لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزان همان مدرسه هزینه می‌شود.

همچنین علی ابراهیمی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میاندورود گفت: زنگ جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه مورخه 08/07/1394 راس ساعت 9 صبح همزمان با کلیه مدارس کشور، با حضور فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از مسئولین و خیرین در مدرسه شهید اکبری روستای دارابکلا نواخته شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدنسب امام جمعه شهر سورک و بخشدار بخش مرکزی شهرستان سخنرانی کردند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها در تاریخ های 26 و 27 شهریور ماه در سطح مساجد و میادین و پایگاه های شهری و 8 مهرماه در مدارس همزمان با سراسر کشور برگزار شده اعلام کرد تا کنون مبلغ 140 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

ایشان با تشکر از حمایت های خیرین و مردم شریف در عرصه های مختلف مشارکتی، توجه به امر تحصیل آینده سازان و آموزان نیازمند این مرز و بوم را از اهم فعالیت های این نهاد دانسته اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: برپایی ، جشن ، عاطفه ها ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.