حمله به قاضی‌پور در فضای مجازی به این دلیل است که گفته شده "این نوع هدست مخصوص گوشی‌های آیفون و بسیار گران‌قیمت است."

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس که به دلیل نطق‌های آتشین و انتقادهای تندش همواره خبرساز است این بار با یک گوشی تلفن همراه خبرساز و جنجال آفرین شده است. کاربران فضای مجازی با انتشار عکس‌هایی، از این نماینده به دلیل استفاده از چنین گوشی گران‌قیمتی انتقاد کرده‌اند.
 
 
این انتقادها تا آنجا پیش رفت که سایت وابسته به وزارت خارجه آلمان، بخش فارسی دویچه وله، هم وارد ماجرا شد و نوشت: «استفاده از گوشی‌های "رترو" نه تنها میان سیاستمداران ایرانی بلکه در اروپا و آمریکا هم رایج نیست.»
 

این سایت آلمانی در ادامه خبرسازی خود آورده است: نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای گفتگوی تلفنی از گوشی‌ "رترو" استفاده می‌کند. قیمت این گوشی‌ها که با رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند در اروپا و آمریکا از ۱۰ دلار شروع می‌شود و بسته به نوع آن تا ۱۴۰ دلار هم می‌رسد.
 
 
به نوشته دویچه وله، این گوشی‌ها در میان هنرپیشه‌های مشهور هالیوود هم طرفداران زیادی دارد که البته برخی با استفاده از آنها در محافل عمومی برای شرکت‌های تولیدکننده رترو تبلیغ می‌کنند. استفاده یک سیاستمدار یا نماینده پارلمان در اروپا و آمریکا از این گوشی‌های رنگارنگ تصویری است که البته کمتر نظیر آن به چشم خورده است.
 
 
حمله به قاضی‌پور در فضای مجازی به این دلیل است که گفته شده "این نوع هدست مخصوص گوشی‌های آیفون و بسیار گران‌قیمت است."
 
 
تلفن‌همراه جنجالی/ ماجرای گوشی بسیار گران‌قیمت نماینده ارومیه +عکس
 
 
اما نادر قاضی‌پور خود نظر دیگری دارد. وی در گفت‌وگو با  آنا، در این‌باره گفت: من این هدست را به قیمت 38 هزار تومان خریداری کردم و برای همه موبایل‌ها هم قابل استفاده است. اینطور که می‌گویند این هدست مخصوص گوشی‌های اپل و بسیار گران است، صحت ندارد.
 
 
وی ادامه داد: در طول شبانه‌روز تماس زیادی با نمایندگان مجلس گرفته می‌شود و از آنجایی که امواج الکترونیکی گوشی‌های همراه مضر است بنده تصمیم گرفتم از هدست استفاده کنم و این مدل که ارزان‌قیمت و همچون گوشی‌های قدیمی است را تهیه کردم.
 
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس، تصریح کرد: «این‌ شیطنت‌ها از سوی رسانه‌هایی است که می‌خواهند نمایندگان خادم ملت را بد جلوه بدهند. ما نوکر ملت هستیم و برای این حرف‌ها اهمیتی قائل نیستیم.»


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.